Nyteknik
Bannad
Sonni Harms i 250?Gottis skrev:2197327kvalde in på 24 och kör upp sig till 5 plats i torrt...han kvalde dåligt på grund av en avåkning på träningen highsidade illa va jag har förstått

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sonni Harms i 250?Gottis skrev:2197327kvalde in på 24 och kör upp sig till 5 plats i torrt...han kvalde dåligt på grund av en avåkning på träningen highsidade illa va jag har förstått
Körde han på Sviestad med pöbeln? Trodde han var ute och turnérade i VM med Stiggy.Don Quixote skrev:2197769Robin Harms i SS600!
Nyteknik skrev:2197826Körde han på Sviestad med pöbeln? Trodde han var ute och turnérade i VM med Stiggy.
Jag förstår inte...gthyni skrev:2197836Sluta dricka nu, det är måndag![]()
Tråden heter WSBK Silverstone
och givetvis körde han WSS på Silverstone, då.
![]()
Nyteknik skrev:2197888Jag förstår inte...![]()
2ono skrev:2194300Hill 1:a är en knallsensation när senast hade ett wild card pole ?.
Axxexs skrev:2198406Shane Byrne skulle jag gissa på. Hade pole och vann båda racen i WSBK på sitt wildcard. Såklart på en hemmabana.
Jag skojade faktiskt (tack och lov) i sista inlägget.Don Quixote skrev:2198305Menar du allvar nu? Om så är fallet så kommer här förklaring:
Det finns två bröderna Harms, Sonni och Robin. Sonni kör 250 i bland annat SM. Robin kör VM i Supersport 600. VM i SS600 går tillsammans med World Superbike och dom körde på Silverstone i helgen. Robin Harms kom där 5a.
Hur det gick för Sonni vet jag inte och det bör heller inte diskuteras i en tråd som heter "WSBK Silverstone"
// Björn - med risk för att vara övertydlig![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |