WSBK Nürburgring

mörka moln över Haga länge nu :huvet

Han får visserligen skylla sig själv som inte höll sig på hjulen i mål!
Men det borde ha rödflaggats långt innan tycker jag :gnissla
Och vad jag hade kunnat skriva mycket här på forumet, Sandstream hade en voodoodocka hemma :gnissla

Det påminner mig om ett annat tillfälle på den här banan där man riskerade livet på förarna. Skitbana. Eller banan är cool men det är helt klart nåt fel på de som tar besluten där...

Jag lånade race 1 från RME då djuråsport valde att sända annat. Är det inte rätt dålig upplösning på det som laddas upp där? Tycker det är suddigt och hackar. Kanske jag som börjar bli gammal :va

640 x 352 ser jag att det var, är det som en vanlig tv-sändning?

Last edited:
Men det borde ha rödflaggats långt innan tycker jag :gnissla

Rent vansinne & köra till 2/3 innan man rödflaggade!

640 x 352 ser jag att det var, är det som en vanlig tv-sändning?

Nope, sämre. 720x576 får du från vanlig TV. Sällan BSB eller WSBK går att hitta i HD via RFM. När det väl finns så brukar det ta nån dag innan man kan ladda ner det. GP brukar däremot komma upp rätt omgående i HD. Nu har dom ju även börja lägga upp HD-racen men med ljud (du kan välja själv) från BBC/Eurosport.

BTW, är det inte dags för Burnicle & slänga in handduken snart? Han är ju så sjukt virrig att det börjar bli irriterande att lyssna på...

Last edited:
Bara lugn du kommer att få skämmas på Söndag :D
Hur länge ska jag ha på mig dumstruten :D

Riktigt trist att han inte höll hela vägen i race 2, klart värd att vinna.

BTW, är det inte dags för Burnicle & slänga in handduken snart? Han är ju så sjukt virrig att det börjar bli irriterande att lyssna på...
Han har helt klart passerat sitt bäst före datum.

Last edited:
Hur länge ska jag ha på mig dumstruten :D

Riktigt trist att han inte höll hela vägen i race 2, klart värd att vinna.

Han har helt klart passerat sitt bäst före datum.

Åhhhhhhhhh! Nu känns det riktigt bra :)

Vad hade Biaggi egentligen råkat ut för på fredagen när han bröt något ben i foten.

Var det en vurpa eller var det något han hade fått på foten som kommentatorerna pratade om?

Vad hade Biaggi egentligen råkat ut för på fredagen när han bröt något ben i foten.

Var det en vurpa eller var det något han hade fått på foten som kommentatorerna pratade om?
Han fick en sten på foten från en hoj som låg framför. Det är i varje fall det jag har läst om. Underligt..

Han fick en sten på foten från en hoj som låg framför. Det är i varje fall det jag har läst om. Underligt..

Dom skriver så här på wsbk.com

Friday pace setter Max Biaggi (Aprilia Alitalia Racing Team), whose left foot is severely bruised and with a possible broken bone after the Italian was hit by some detritus on the track yesterday, looks to be in some difficulty and is fourth quickest going into Superpole despite only running thirteenth today.

Vad är "detritus"?

Vad hade Biaggi egentligen råkat ut för på fredagen när han bröt något ben i foten. Var det en vurpa eller var det något han hade fått på foten som kommentatorerna pratade om?
En klack på pumpsen som gick av eller var läppglansen slut?

(Ja, jag skojar bara! Max är en grym förare!)

• Gilla
Reaktioner: SGM

Växelspaken kanske kärvade?

Förklaring följer:

http://www.ac-racing.se/new/

http://crestoguideracingteam.blogg.se/

Edit: Men va fan, sluta skyll på motorerna när det går som det går. Säger bara: börja kör SBK istället. Ett totalpaket är aldrig bättre än dess sämsta länk...slår vad att om mini-Harms sätter sig på Lundhs hoj, är han minst lika snabb som Lowes direkt!!

Bra bombat i helgen av "Chris" som aldrig sett banan, ej heller kört lånehojen innan!

Last edited:
Paddock Show:

[YOUTUBE-ID]cxv0yoAI118[/YOUTUBE-ID]

Superpole:

[YOUTUBE-ID]5bA6q1V7wy8[/YOUTUBE-ID]

Pre-race:

[YOUTUBE-ID]PlItpW72VZQ[/YOUTUBE-ID]

WSBK Race 1:

[YOUTUBE-ID]N4xIgJKrPTU[/YOUTUBE-ID]

WSBK Race 2:

[YOUTUBE-ID]vRymXmWxMLg[/YOUTUBE-ID]

WSS Race: