sandstream
Guest
Jag tror Bayliss får se sig slagen av Corser i årRevelator skrev:2135734Sant det du säger min gode man, Corser är bra men Bayliss är BÄST! Så är det se, för så har det alltid vart! Fråga LjungbackaErik får du se...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror Bayliss får se sig slagen av Corser i årRevelator skrev:2135734Sant det du säger min gode man, Corser är bra men Bayliss är BÄST! Så är det se, för så har det alltid vart! Fråga LjungbackaErik får du se...![]()
Kul med bra förare, men tråkigt för spänningen.Gustav O skrev:2135951Han har ju samma material som de andra i Winston Ten Kate och förra året var han lika överlägsen så det rä nog föraren som är den stora skillnaden. Han kört grymt bra helt enkelt.
oFFkeFF skrev:2137922Wehoo, Stiggy och Harms ser ut att vara med bra från början
WSS free practice results (1) – Monza:
1. Sebastien Charpentier
2. Katsuaki Fujiwara
3. Johan Stigefelt
4. Robbin Harms
5. Gianluca Vizziello
6. Yoann Tiberio
7. Broc Parkes
8. Kevin Curtain
9. Massimo Roccoli
10. Stefano Cruciani
Tider, man, tider!oFFkeFF skrev:2137922Wehoo, Stiggy och Harms ser ut att vara med bra från början
WSS free practice results (1) – Monza:
1. Sebastien Charpentier
2. Katsuaki Fujiwara
3. Johan Stigefelt
4. Robbin Harms
5. Gianluca Vizziello
6. Yoann Tiberio
7. Broc Parkes
8. Kevin Curtain
9. Massimo Roccoli
10. Stefano Cruciani
FireSalle skrev:2138038Go Dark Dogs Go! Starkt jobbat. De har ju en vass motortrimmare så Monza passar säkert teamet bra.
Någon som begriper varför Charpentier kör i en B-serie (inte menat nedlåtande om SS). Han har väl inget kvar att bevisa i supportklassen? Dessutom gör hans dominerande närvaro serien mindre intressant.
Peno skrev:2138023Tider, man, tider!
Jojo, precis som 250 GP menar du? Alla nöjda 250 världsmästare vill ju aldrig prova MotoGP heller.Axxexs skrev:2138057WSS är ingen supportklass. Det är en fullvärdig VM-klass hörru!![]()
Tackarrr. 4, 6 och 12 just nu.Axxexs skrev:

FireSalle skrev:2138070Jojo, precis som 250 GP menar du? Alla nöjda 250 världsmästare vill ju aldrig prova MotoGP heller.
Åldersnoja? Synd om det vore så, han verkar ha mer att ge - inte redo för någon senior-tour på kardan-bumse ännu.
ja det få¨r du ta o göraAvanti skrev:2135381Jag tror jag skal åka dit och kolla, jag bor 2 mil från banan![]()
Axxexs skrev:2138125Hm, vet inte hur du menade om hur jag menar?
Supersport har status som VM lika mycket som tex 250cc också har status som en VM-klass. Oavsett att det finns andra klasser som kanske har större medial "status". Ungefär som att säga VM i 100m häck skulle vara en supportklass för att det också finns VM i 400m häck. Bara olika dicipliner av samma sport.
Sen är det väl upp till varje förare själva att vilja gå vidare till en annan klass. För Charpentier kanske det blir svårt att köra nått annat än WSBK då han blir 34 år nästa år.
Ojoj, får revidera mitt tips då. Trodde inte Yamahan hade farten men det var helt fel.Gustav O skrev:2138343Haga.![]()
Sjuka snittfarter de har.![]()
Synd att Stiggy och Harms tappade lite. Lundh ligger lite sämre än han brukar.
De har ju dock haft problem med att de äter däck så vi får hoppas att de har lyckats åtgärda det.FireSalle skrev:2138426
Ojoj, får revidera mitt tips då. Trodde inte Yamahan hade farten men det var helt fel.
Lider med Petronas-förarna, kan inte vara kul att ha ca 20-30 km/h lägre toppfart.Gustav O skrev:2138343Haga.![]()
Sjuka snittfarter de har.![]()
Men väljer man att köra en skithoj så får man betala priset.sandstream skrev:2138451Lider med Petronas-förarna, kan inte vara kul att ha ca 20-30 km/h lägre toppfart.
Och Jones är som vanligt 2,5 - 3 sekunder efter Martin. Det är tungt för grabben.sandstream skrev:2138451Lider med Petronas-förarna, kan inte vara kul att ha ca 20-30 km/h lägre toppfart.
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |