WSBK Misano Adriatico.

Bra WSBK race. Snart WSS!
Men vart det regn på första practice för SST1000? Svenskarna körde ju liksom över 10 sekunder snabbare på andra än på första.

Det är alltid italienska kommentatorer på WSS-streamen.
Japp det är ju inget konstigt med det, MotoGP Valencia har Spanska kommentatorer på plats samt dåligt med storbildsskärmar, ganska svårt att följa racen på plats.

Men troligen skulle inte den Spanska publiken uppskatta om spekern snackade Engelska.

Är det bara mig som live-streamingen inte fungerar för?

Jag får bara upp en blå ruta där det står "Live streaming will only be available for all races on sunday and superpole on saturday", fast att det är sändningstid.

Är det bara mig som live-streamingen inte fungerar för?

Jag får bara upp en blå ruta där det står "Live streaming will only be available for all races on sunday and superpole on saturday", fast att det är sändningstid.

Explorer måste du ha, och uppdaterad mediaplayer, men det kan ta tid också innan det hoppar igång, kan hända att du uppdaterar lite för ofta för att få igång det.

start av supersport del 2 nu

Shit vad de är jämna laverty och Crutchlow. Sjukt imponerande av Crutchlow att på sista varvet köra fyra tiondelar snabbare än han gjort tidigare i racet.

Last edited:
En bild på startkraschen i STK1000Cup.

20092106Incidente_G.jpg

Bra att dom löser det så. Hade varit trisst om dom hade släppt ut SC bara för att hålla sina tv-tider..

... sa han utan nån särskild serie i tanken... :D

Grymt kul race, sjukt bra kört av Rea, det finns defensiv körning och så finns det brittisk körning, vem vågar köra om nån som går så brett in i kurvorna?

:klappar :klappar

... sa han utan nån särskild serie i tanken... :D

Grymt kul race, sjukt bra kört av Rea, det finns defensiv körning och så finns det brittisk körning, vem vågar köra om nån som går så brett in i kurvorna?

:klappar :klappar

Verkligen underhållande!

Extra gott att Rea snuvade Ducati på seger!:hihi

Spies :Bugar

Haga ser blek ut. Fortsätter han så här blir det ingen titel.

Och vad håller Biaggi på med, i första racet såg han stel och skraj ut, folk flög förbi till höger och vänster. Nakano ska han väl ändå inte ha några problem med?

Härligt race i WSS men synd att de envisas med att lägga ihop tiderna. Först i mål ska vinna om det så är 45 omstarten. Pungt!

Hade alla Ten Kate Öhlins eller var det bara Rea?

Checa och Rea hade Öhlins såg jag.
Haga ser inte lika stark ut som i början av säsongen vilket är trist. Tänker han på titeln?

Checa och Rea hade Öhlins såg jag.
Okej!
Haga ser inte lika stark ut som i början av säsongen vilket är trist. Tänker han på titeln?
Någonting är det, han ser ut som de brukar göra när de är sjuka eller skadade och så har det sett ut ett tag. Hoppas han kan rycka upp sig och ge Spies en match om titeln (tror iofs att Spies tar den).

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025