Jide
Svartvit
Ja, sätt honom och Simoncelli på varsin snabb hoj i MotoGP så ska det nog bli intressant där också.Spies är the real deal och det har väl de flesta som följt lite AMA och GP de senaste åren fattat.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, sätt honom och Simoncelli på varsin snabb hoj i MotoGP så ska det nog bli intressant där också.Spies är the real deal och det har väl de flesta som följt lite AMA och GP de senaste åren fattat.
Losail är ingen långsam bana. Är inte detta... märkligt:
1 35 Crutchlow C. (GBR) Yamaha YZF R6 2'02.634
6 26 Lascorz J. (ESP) Kawasaki ZX-6R 2'03.111
27 86 Badovini A. (ITA) Kawasaki ZX 10R 2'02.272
28 15 Baiocco M. (ITA) Kawasaki ZX 10R 2'02.917
ZX10an verkar ju vara en rätt rutten pjäs.
Kan ju även vara så att Spies betalat för att komma ur kontraktet, då det lär vara mer intressant att köra WSBK än AMA.Spies är ju grym! Fattar inte att Suzuki släppte honom. Nån där måste ju va dum i huvet!
Ligger onekligen något i det. Vore knske inte så dumt att se honom köra ifrån Trick Daddy (på fallrepet trots späd ålder) i MotoGP.Spies är the real deal och det har väl de flesta som följt lite AMA och GP de senaste åren fattat.
Någon som vet om Racet går att se på nätet?
Har inte eurosport längre![]()
Kan ju även vara så att Spies betalat för att komma ur kontraktet, då det lär vara mer intressant att köra WSBK än AMA.
Suzuki skulle ju bara låtit honom välja vad som helst. Bara de fick behålla honom. Tycker jag alltså. Men det är ju kul för Yamaha att få en sån kille.
Spies är ju grym! Fattar inte att Suzuki släppte honom. Nån där måste ju va dum i huvet!
Frågan är om det är imponerande att herr Denning sätter personlig prestige/principer före möjligheten för hans arbetsgivare att få bästa möjliga resultat?Paul Denning allt annat än dum. Men man säger inte nej till honom, då får man inte fler chanser.
Frågan är om det är imponerande att herr Denning sätter personlig prestige/principer före möjligheten för hans arbetsgivare att få bästa möjliga resultat?
Nu tror jag inte det var vad som avgjorde deras val i det aktuella fallet men är det så är det ju diskutabelt om han gör sitt jobb på rätt sätt.
Ja dom skulle helt klart konsulterat dig i frågan.
Frågan är om det är imponerande att herr Denning sätter personlig prestige/principer före möjligheten för hans arbetsgivare att få bästa möjliga resultat?
Nu tror jag inte det var vad som avgjorde deras val i det aktuella fallet men är det så är det ju diskutabelt om han gör sitt jobb på rätt sätt.
Paul Denning allt annat än dum. Men man säger inte nej till honom, då får man inte fler chanser.
Haslam kvalade in på en 19 plats i första kvalet!
Kommer han få köra superpolen som är i eftermiddag då ?
Eller styrs inte det av detta kvalet som varit ?
Någon som vet ?
Tack!! Jösses... höll på att glömma.Okej hade fått för mig att det var dom 16 första !
Men tack för infon, det stämmer säkert!
Missa nu inte Superpolen gott folk 13.00 på Worldsbk.com
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |