Top 5 drog jag bara till med och det jag ville säga var att det är lika svårt att vinna i WSBK som i MotoGP. Är man bäst i MotoGP kan man inte vara bäst i WSBK. Om man inte byter klass förstås och vinner även där. Det jag vill säga är att jämförelsen mellan förare inte går att göra förrän de kör i samma klass. Kolla på Bayliss som var rätt kass i MotoGP, utom vid ett tillfälle då han hoppade in och utklassade alla de andra av "världens bästa förare". Hur passar detta in i formeln för "världens bästa förare"? Det är alltså helt omöjligt att jämföra Toseland med t.ex Butter. Om Toseland får en Honda styrning kommer vi få chansen att jämföra de 2 på ett bättre sätt.
Jag tror inte Biaggi är sämre nu än han var de sista säsongerna han körde i MotoGP. Han gör ungefär samma resultat i WSBK som han gjorde i MotoGP, vinner något race och i övriga placerar han sig 2:a 3:a osv. Just då fick han stryk av den "BÄSTE I MOTOGP" just då. Motståndet i WSBK verkar vara djävulskt bra.
Sedan tycker även jag att det är skitkul att spekulera i vilken som verkligen är bäst, på något allmänt sätt som skulle kunna appliceras i alla situationer, klasser, stall osv. Men man kan inte vara bäst på något annat ån det man gör. Man kan inte vara bäst i WSBK när man kör i MotoGP.