WSBK 2009 Imola

Avundsjuk? ;)

Sen vafan. Max är ju homo, det har jag läst på sporthoj....:rolleyes:

Homo är d möjligt! Men Max har i mina ögon varit en djävla sopa som dock verkar ha tagit sig i kragen o vuxit upp, vilket han såklart ska ha en stor eloge för :tummenupp

Han kan säkert oxå ta en pall eller två på Imola ..

TV-tider söndag 27/9

Eurosport
09:00 Superbike
Superbike: VM från Imola, Italien (45*min)
11:50 Superbike
Superbike: VM från Imola, Italien - Lopp 1 (70*min)
17:15 Supersport
Supersport: VM från Imola, Italien (30*min)
17:45 Superbike
Superbike: VM från Imola, Italien - Lopp 2 (30*min)

Eurosport 2
10:30 Superstock
Superstock: VM i Vallelunga, Italien (45*min)
13:15 Supersport
Supersport: VM från Imola, Italien (45*min)

Nice, det blir en heldag framför dumburken på söndag. F1 i Singapore också:)

Någon som vet om man kan se superstock 1000 på world superbike hemsidan eller någon annan stans online?

Stödhjulsracing med teamorder :trött

Formel 1 är ju ändå Formel 1.. Kör man 20-30 sekunder snabbare runt en bana per varv än MotoGP, så är det ju porr av bara den orsaken:)

Spies tar nog minst en seger, Biaggi ligger bra till för den andra segern. Ska dock bli spännande att se vad Haga kan ställa till med, nu när han tappat greppet om mästerskapet.

Fasen va spännande, tycker att både Spies och Haga är värda WSBK-titeln i år, så må bästa man vinna:)

Formel 1 är ju ändå Formel 1.. Kör man 20-30 sekunder snabbare runt en bana per varv än MotoGP, så är det ju porr av bara den orsaken:)
Fast på trånga Singapore är det bara att ta ett tidigt stopp och sedan låta sin sopiga teamis fixa fram Pacecar så är det klart.

Pacecar-vinster har jag fått nog av på Ring Knutstorp i år så Singa-pour-sling kan jag avvara.

Det blev nytt varvrekord på Torpet i år, 1.21,5!!! Och då hade bilen ett par år på nacken. Håller med; lite coolt med F1. Trots allt.

Till oss utan tv-möjli´gheter

TV-tider söndag 27/9

Eurosport
09:00 Superbike
Superbike: VM från Imola, Italien (45*min)
11:50 Superbike
Superbike: VM från Imola, Italien - Lopp 1 (70*min)
17:15 Supersport
Supersport: VM från Imola, Italien (30*min)
17:45 Superbike
Superbike: VM från Imola, Italien - Lopp 2 (30*min)

Eurosport 2
10:30 Superstock
Superstock: VM i Vallelunga, Italien (45*min)
13:15 Supersport
Supersport: VM från Imola, Italien (45*min)

Finns det någonstans på nätet möjlighet att kika på racet! Hade en plats tidigare men nu krävs programkort:huvet Toyman

Tekniken är grymt ball men racen, det är oftast som att se färg torka, för att använda en klyscha.

Tycker bara det finns 1 kille som är "värd" att vinna titeln i år och det är Spies.

Formel 1 är ju ändå Formel 1.. Kör man 20-30 sekunder snabbare runt en bana per varv än MotoGP, så är det ju porr av bara den orsaken.
Tekniken är grymt ball men racen, det är oftast som att se färg torka, för att använda en klyscha.

Tycker bara det finns 1 kille som är "värd" att vinna titeln i år och det är Spies.
Japp, hellre han än Button :D

jaha och vad har hänt?

1 11 Corser T AUS BMW S1000 RR PIT IN 2'05.210 2
2 58 Simoncelli M ITA Aprilia RSV4 Factory PIT IN 2'07.892 2.682 2
3 7 Checa C ESP Honda CBR1000RR PIT IN 2'10.400 5.190 2
4 100 Tamada M JPN Kawasaki ZX 10R PIT IN 2'14.314 9.104 2

resten har pit in och inga varv körda
54minuter på time remaining och passet startade för 40min sedan,
måste va en fet rödflagg

Sykes står som Crash

Last edited:
Back