Imponerande av Marco 

Jora, så att...Simon i källaren kommer att regera i MotoGP nästa år!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jora, så att...Simon i källaren kommer att regera i MotoGP nästa år!
Skönt för Haga-fansen, då har de ju något att skylla på när Spies vinnerMen vad gör Federico/Ducati?! Snacka om att bjuda bort 5p till Spies. Bra för serien men idioti av Ducati. Nu hoppas jag nästan Spies vinner totalen med mindre än 5p.
Men vad gör Federico/Ducati?! Snacka om att bjuda bort 5p till Spies. Bra för serien men idioti av Ducati. Nu hoppas jag nästan Spies vinner totalen med mindre än 5p.
Inga teamorder som sagt.Jag håller på Haga men skulle verkligen inte vilja se Fabrizio stanna innan mållinjen för att släppa fram honom.
Hohohoho det skulle vara en syn.Simon i källaren kommer att regera i MotoGP nästa år!
Tänk när han trycker av farbror Rossi i sista sväng och sedan med håret på ända och ett brett leende på presskonferensen säger:
"Aj bräjk verri harrd batt arrajv littel tåå lång fårvarrd, ajm sårri får thatt batt äniväj ajm virry happi to vinn".![]()
Fabrizio är väl rätt ung men ett något mer moget beslut hade väl varit att ligga bakom Haga hela vägen in i mål. Skulle nog ha gynnat honom mer i långa loppet. Han har ju kontrakt för nästa år och får en ny chans på titeln då.Jag håller på Haga men skulle verkligen inte vilja se Fabrizio stanna innan mållinjen för att släppa fram honom.
WTF va de från fredagsträningen eller? Tamada ner mejad av vem?
The Japanese rider crashed five laps into the opening race when he was taken out by wild-card rider Luca Conforti at the final corner chicane.
Det måste ha hänt något med Confortis hoj. Det är ju ingen vanlig fart han ommer med!
Han kanske glömde bort att det var en chikan där...
Har inte sett några uppgifter men han går ju därifrån och verkar helt oskadd.Precis! Så måste det vara! "Ajm verri sorri for axidennt! Venn I ride 1999, tis vas a flat-aut seckshenn of de track. Ajm sorri, aj forget!!"
Hur gick det för honom?
Vadå? De vrider fullt direkt i MotoGP så vem som helst kan köra en sån hoj, det har jag läst på SHIntressant att studera Simoncelli körteknik, han tryckte upp hojen i utgången av kurvorna för att kunna lägga på gas tidigt.
TC ger inte bättre grepp.Vadå? De vrider fullt direkt i MotoGP så vem som helst kan köra en sån hoj, det har jag läst på SH![]()
Fullt medveten om det, är bara så trött på det eviga tjatet från en del om att de inte kör hojarna själva, att det bara är att vrida fullt osv. Det är ju liksom bara en liten liten del av sanningen.TC ger inte bättre grepp.
Man trycker ju upp hojen tidigt för att få större anläggningsyta och bättre grepp, inte för att det inte går att lägga på full gas utan att trycka upp den.
Tur för honom att det inte var svenska domare, då hade han blivit diskadSimoncelli kan iaf göra perfekta cirklar..
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |