Han gav nog sig själv en rejäl dos med engelska "visdomsord".Synnerligen! Det såg ut som det var det han sa till sig själv också...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han gav nog sig själv en rejäl dos med engelska "visdomsord".Synnerligen! Det såg ut som det var det han sa till sig själv också...
Tror jag lyckades pricka in all tre grejerna, även om Biaggi/Spies inte kraschade.Ska bli spännande att se vad Simoncelli kan göra. Krasch eller ta ut någon annan i ena racet och pallen i det andra? Inte otroligt alls.
Tror jag lyckades pricka in all tre grejerna, även om Biaggi/Spies inte kraschade.
Ja, det är patetiskt att citera sig själv...
Kul för Fabrizio med en "riktig" seger och inte som på Monza där han fick den till skänks, undrar om Tardozzi tyckte det var bra kört dock. Simoncelli på pallen.
Starkt av Haga att svara upp rejält efter Nürburgring och det ser ut att bli sjukt intressant de kommande racen och om Spies kan komma igen och ta tillbaka ledningen.
Golf i Indien...Jävla cyklar! Supersporten uteblir på Eurosport pga cyklingen.....
Yes hoppet om titeln till Haga kvarstår![]()
Helt klartSimoncelli stod för hela underhållningen i race 2!
Ducati, Ducati, Aprilia, Aprilia....ska det bli "Battle of The Twins" av WSBK-serien nu igen?![]()
V2 vs V4!!!!!!!!!!!!!!
När han pratade om Simoncelli tänkte jag på diskussionen om A-förare som "själ" pokaler i Rec![]()
När han pratade om Simoncelli tänkte jag på diskussionen om A-förare som "själ" pokaler i Rec![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |