WSBK 2009: Assen 24-26/4

Håller med, i dagsläget kan man ranka världens racingserier så här:
1. WSS
2. Rookie 1000
3. Ingenting
4. Rookie 600
5. WSBK
6. Ingenting
....
543. Ingenting
544. MotoGP

:hihi

:fyllisar

Nu fick jag detta svar..

Hej Jens!

Det som vi i Sverige kommunicerat ut bygger på den information vi fått från huvudkontoret inför säsongen. Tyvärr ändrar sig dock saker ibland i sportens värld. Vi skulle till exempel även ha sänt dam-VM i ishockey och U18 i vår vilket vi skickade ett pressmeddelande om men det försvann när förutsättningarna för TV-sändningar från de turneringarna förändrades till följd av finanskrisen. Som det står i standardsvaret är det många saker som spelar in när det gäller vad som sänds och hur mycket. Jag önskar att jag kunde gå in på detaljer när det gäller Superbike men av kontraktsmässiga skäl är det inte möjligt.

Att vi i första hand skickar ett inklistrat standardsvar beror på att vi inte har personalresurser för att svara individuellt på alla mail, jag önskar att vi hade det.

Dina synpunkter på kommentatorerna har skickats vidare till Produktionsavdelningen som alltid tacksamt tar emot konstruktiv kritik för att sändningarna ska kunna bli bättre. De har dock tyvärr inte möjlighet att svara på alla synpunkter.

Mvh, Martin

Jo, han verkar vurpa lite mer än tidigare rykte iaf.
Vilket i sig inte är så konstigt, nu har han ju lite mer än 1 bra förare att fajtas med och måste pusha betydligt hårdare.

Dock så verkar inte krascherna påverka hans körning speciellt mycket. Superduperkrasch ena helgen, snabbast direkt nästa helg :)

Nu fick jag detta svar..
Det var ju klart bättre även om det inte var så positivt för oss.

Jag har precis upptäckt RU och kommer nog att strunta i Eurosports sändningar i framtiden för WSBK. De finns att ladda ner i bra kvalité för datorn med bara några timmars fördröjning, med engelska kommentatorer och inga reklamavbrott :tummenupp

Hur kan man förresten låta Janne Hansson vara kommentator :va

Last edited:
:hihi

Ska inte återge vad en god vän hade för åsikt om Jannes kommenterande, det lämpar sig inte i skrift...

Whitham och den andra killen är för övrigt jäkligt bra kommentatorer :tummenupp

Prova GP't från samma kanal. Julian & Toby med assistans av Neil Spalding är en fröjd för örat :tummenupp

London Maraton är ju ändå ett riktigt stort evenemang MEN förra gången sände dom bla italiensk damvolleyboll på eurosport 2 vilket jag kan tänka mig har en sjukt stor målgrupp...

har du sett brewdarna :Bugar :kär, men jag menar iofs beach volleyboll:gnissla

[YOUTUBE-ID]OEh92QVQTDo[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2