WR450 Motard info

Matthew

Måste komma före.....
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
en blå önskas
Hej !

Är väldigt nyfiken på en WR450 -03 Motard. Har sökt på forumet men har inte hittat speciellt mycket om just denna cykel i motardutförande !

Är det någon här som har erfarenheter av denna maskin som vill dela med sig :confused:

//Matthew

Jag har själv haft en sådan....Mycket driftsäkra och hållbara grejer. Lagom me krut i motorn, hade ifs akra helsystem på min. Störst nackdelen är fjädringen som e jäkligt mjuk men det går ju lätt att fixa

Lycka till med hoj köpet!!

maak skrev:
Jag har själv haft en sådan....Mycket driftsäkra och hållbara grejer. Lagom me krut i motorn, hade ifs akra helsystem på min. Störst nackdelen är fjädringen som e jäkligt mjuk men det går ju lätt att fixa

Lycka till med hoj köpet!!

Jag stötte en kille i Halmstad som jag pratade med som hastigast. Han körde en ny WR tro de var den andra han hade, men de e ja osäker på.
Han sa; att den hade gått 800 mil utan att göra ngt bara olja å filter. Han hade massa godis på så den gick på en bit över 100`ny.
Han påstod oxå att de var mkt mer driftsäkra än Honda 450 .......å ja får väl hålla med :3freak iaf när det gäller min egen :huvet

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8