WR450 Motard info

Matthew

Måste komma före.....
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
en blå önskas
Hej !

Är väldigt nyfiken på en WR450 -03 Motard. Har sökt på forumet men har inte hittat speciellt mycket om just denna cykel i motardutförande !

Är det någon här som har erfarenheter av denna maskin som vill dela med sig :confused:

//Matthew

Jag har själv haft en sådan....Mycket driftsäkra och hållbara grejer. Lagom me krut i motorn, hade ifs akra helsystem på min. Störst nackdelen är fjädringen som e jäkligt mjuk men det går ju lätt att fixa

Lycka till med hoj köpet!!

maak skrev:
Jag har själv haft en sådan....Mycket driftsäkra och hållbara grejer. Lagom me krut i motorn, hade ifs akra helsystem på min. Störst nackdelen är fjädringen som e jäkligt mjuk men det går ju lätt att fixa

Lycka till med hoj köpet!!

Jag stötte en kille i Halmstad som jag pratade med som hastigast. Han körde en ny WR tro de var den andra han hade, men de e ja osäker på.
Han sa; att den hade gått 800 mil utan att göra ngt bara olja å filter. Han hade massa godis på så den gick på en bit över 100`ny.
Han påstod oxå att de var mkt mer driftsäkra än Honda 450 .......å ja får väl hålla med :3freak iaf när det gäller min egen :huvet

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger