Von Vettet
Ny medlem
tro det elr ej,men jag fick en plats på SRW 14/8...helt otroligt!!
Så alla i gul grupp...se upp
Så alla i gul grupp...se upp

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag kan knappast fatta det.....normalt sett får man inte bo mer än tio meter från servern...för då blir man ju utan känns det som....hojbrud skrev:man får väl grattulera nu då
![]()
den som letar han hittar...
Ja det ska bli kul och se bilderna efter ni har kört, ser ju så jäkla ball ut.Von Vettet skrev:tro det elr ej,men jag fick en plats på SRW 14/8...helt otroligt!!
Så alla i gul grupp...se upp![]()
Von Vettet skrev:...
Så alla i gul grupp...se upp![]()
Von Vettet skrev:...när ni ska om mig ta det lugnt.jag blir nervös när ni brummar för mycket!!!![]()
FF törs nog inte nu när jag ska köra i Vit grupp, det finns fortfarande plats i Vit FFMr K skrev:Det e lugnt. Han kommer ändå bli portat för där är omkörningsförbud på insidan. Jag tycker fjollan ska byta till vit och se om han kan köra om lilla mig och mina racekittade ben ......
precis. Jag tror det går att byta grupp för VV men han vågar inte få rast från BÅDE dig om mig.GSXR1100R skrev:FF törs nog inte nu när jag ska köra i Vit grupp, det finns fortfarande plats i Vit FF![]()
Vad ska han ha hjälm tillmajtii skrev:VV har tydligen sålt hjälmen för att komma undan.
Trycket blev väl för stort...
Jag får motvilligt tillstå att mr.k och gixxer1100 är så pass snabba att jag inte vågar mig in i vit grupp....Mr K skrev:precis. Jag tror det går att byta grupp för VV men han vågar inte få rast från BÅDE dig om mig.
Skulle man sen ta tider lite så kommer han att skylla på att det är trafik och man inte får köra om på insidan ...... muhahahahahaha
Gul grupp = Mycket ursäkter
FägizVon Vettet skrev:Jag får motvilligt tillstå att mr.k och gixxer1100 är så pass snabba att jag inte vågar mig in i vit grupp....![]()
Efter att jag nästan blivit varvad av GSX1100 på knudan () elr var det tvärtom??
hur som helst....ni är så duktiga så fortsätt bara tugga så sitter jag här och
![]()
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |