wow..fick plats 14/8.SRW

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
tro det elr ej,men jag fick en plats på SRW 14/8...helt otroligt!!

Så alla i gul grupp...se upp :D

hojbrud skrev:
man får väl grattulera nu då:)

:tummenupp
den som letar han hittar...
Ja jag kan knappast fatta det.....normalt sett får man inte bo mer än tio meter från servern...för då blir man ju utan känns det som....
men nu e man på...så alex...är du redo med svartflaggan :D

Dax för mig att avbeställa då.....går ju inte att köra i samma grupp som en
som både är possör och från Vettet. :lol

Von Vettet skrev:
tro det elr ej,men jag fick en plats på SRW 14/8...helt otroligt!!

Ja det ska bli kul och se bilderna efter ni har kört, ser ju så jäkla ball ut. :yoparty
VV hoppas du inte ser pirater i depån denna gången med :hihi :rofl

Von Vettet skrev:
...

GUL grupp???? :mad:

:hördu Kör man under 1,10 på SRW borde man vara portad från allt annat än röd o vit grupp :mattias
Von Vettet :fatta!

Det e lugnt. Han kommer ändå bli portat för där är omkörningsförbud på insidan. Jag tycker fjollan ska byta till vit och se om han kan köra om lilla mig och mina racekittade ben ......

ni känner väl mig??? :va
kör alltid lugnt och sansat.....
får man inte köra om på insidan??? då tar vi utsidan. :yoparty
skämt åsido,när ni ska om mig ta det lugnt.jag blir nervös när ni brummar för mycket!!! :tummenupp

Spelar rolll, kommer ju ändå att regna den 14onde... :arsele

(jag får ju inte köra själv för att tanten ska släpa mig till Tjörn)

Von Vettet skrev:
...när ni ska om mig ta det lugnt.jag blir nervös när ni brummar för mycket!!! :tummenupp

Jag lovar ta det lugnt när jag passerar dig som ett möööööte... :hihi :hihi :hihi

Mr K skrev:
Det e lugnt. Han kommer ändå bli portat för där är omkörningsförbud på insidan. Jag tycker fjollan ska byta till vit och se om han kan köra om lilla mig och mina racekittade ben ......
FF törs nog inte nu när jag ska köra i Vit grupp, det finns fortfarande plats i Vit FF :pannkyss

GSXR1100R skrev:
FF törs nog inte nu när jag ska köra i Vit grupp, det finns fortfarande plats i Vit FF :pannkyss
precis. Jag tror det går att byta grupp för VV men han vågar inte få rast från BÅDE dig om mig.

Skulle man sen ta tider lite så kommer han att skylla på att det är trafik och man inte får köra om på insidan ...... muhahahahahaha

Gul grupp = Mycket ursäkter

VV har tydligen sålt hjälmen för att komma undan.
Trycket blev väl för stort...

Mr K skrev:
precis. Jag tror det går att byta grupp för VV men han vågar inte få rast från BÅDE dig om mig.

Skulle man sen ta tider lite så kommer han att skylla på att det är trafik och man inte får köra om på insidan ...... muhahahahahaha

Gul grupp = Mycket ursäkter
Jag får motvilligt tillstå att mr.k och gixxer1100 är så pass snabba att jag inte vågar mig in i vit grupp.... :D
Efter att jag nästan blivit varvad av GSX1100 på knudan ( :rofl ) elr var det tvärtom?? :va hur som helst....ni är så duktiga så fortsätt bara tugga så sitter jag här och :klappar

Von Vettet skrev:
Jag får motvilligt tillstå att mr.k och gixxer1100 är så pass snabba att jag inte vågar mig in i vit grupp.... :D
Efter att jag nästan blivit varvad av GSX1100 på knudan ( :rofl ) elr var det tvärtom?? :va hur som helst....ni är så duktiga så fortsätt bara tugga så sitter jag här och :klappar
Fägiz :arsele

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...