Worlds wildest police videos.. Jag bliiir så trött!!

Haha det är ju skitkul med berättarrösten. Sitter och är så förbannat dramatisk som det bara går att vara hela tiden. Brukar inte se det för jag ser som aldrig på tv men det är fan kul. Det är ju som sagt berättarrösten som gör programmet.

Oddjob skrev:
Så bra ni har beskrivit det, man stör sig såå mycket.

jag håller på att bli galen när det är på.
Är du så lat så att du inte orkar sträcka dig till fjärrkontrollen? Eller är det så illa så att du t.o.m måste gå till tvn för att byta kanal?

Esquire skrev:
Är det någon som någonsin lyckats smita i det prorammet utan att de berättar hur han istället fångades en vecka senare?

Japp, det har jag sett en gång... blev helt paff. I samma avsnitt visade de saker från stockholm -In Stockolm, Sweden, a young driver bla bla bla.. no match for the police.

Esquire skrev:
Ganska kul program. Har ni t.ex. tänk på alla ljudeffekter de lägger på i efterhand? Jag tror inte att en bil kan svänga det minsta lilla i det programmet utan att det skriker om däcken...

Och så fort en smitare kör i närheten av 160kmh är det hur ultrafort som helst och blir nästan omöjligt för poliserna att hänga med...

Egenligen ganska mycket man retar sig på.

Är det någon som någonsin lyckats smita i det prorammet utan att de berättar hur han istället fångades en vecka senare?

Jag kollade på det förut när två stycken hade snott en motorcykel och körde iväg och gasade lite i någon stad, först lät den som en tvåtaktare sen som en glidare och sist en rad4. Sen körde dom ifrån dom rätt duktigt och så sa dom att polisen inte vågade köra fortare för att inte riskera oskyldiga människors liv, bullshit, bilen var för trött helt enkelt. Sen så var klippet slut och han berättade att dom hade gripit dom två ynglingarna och hade kört dom till ett fängelse i närheten..

ps dom dom dom dom dom dom dom dom ds

honkiie skrev:
Är du så lat så att du inte orkar sträcka dig till fjärrkontrollen? Eller är det så illa så att du t.o.m måste gå till tvn för att byta kanal?
nej det är så illa att jag är för dum för att byta kanal,
jag vill se polisjakter ju :tungan :kocko

Som sagt ovan...

det finns inget värre än när han ska säga hur farligt det är med killen som kör i 140 knyck på en 70-väg och hur många liv han sätter i fara osv osv..killen försöker ju förfan smita från polisen, inte fan kör man väl 70 på en 70 sträcka då heller.. :kocko

Sen när det är en fet raksträcka och inte ett hus eller bil i närheten så gasar flyktingen upp i 170..då kallar dom in militärer och helikoptrar och slänger ut spikmattor :tummenupp

Nu är eländet på Z-tv igen..

Boven åkte av vägen i en högerböj.. (sikken idiot, kunde ju inte köra bil.. Hmm. han har lekt med snuten i en lång stund innan)

Snuten klarade samma högerböj med ett nödrop, en hårsmån, preciiiis osv (Hjälte, hade minsann kontroll på bilen.. Visst, sladdar över hela vägen o snurrar tillslut, hade övertur!!)

blablabla.. O hans överdrivna dialekt.. måste stänga va tvn nu o dra till garaget.. innan jag blir galen!

Vad jag kan se har ingen kommenterat det pålagda ljudet än, så då gör jag det:
Det pålagda ljudet är fånigt.

Skitbra slötittarprogram tycker jag, tyvärr har jag sällan tid att titta på det. :yoparty

Håller helt med.

Programledarens präktiga röst och moraliserande i de där programmen är direkt äcklande. Han kan som få andra göra en riktigt sugen på en GR rulle.

/O

Markus skrev:
Vad jag kan se har ingen kommenterat det pålagda ljudet än, så då gör jag det:
Det pålagda ljudet är fånigt.
Gomorron. Redan ganska högt upp på sidan innan denna så finns det kommenterat. :)

Plåtniklas skrev:
-'..but the Police has got a secret weapon. It's called back up.'

:3freak

:rofl

"They tried the Freeway, they tried the highway, they tried any which way, and they were taken down!"

"After robbing a dry cleaners, these bad move bandits got their own dry cleaning, and they were taken down!"

"This speeding motorist claims he was only rushing to buy a lottery ticket. Well, he's just bought himself a ticket...TO JAIL!"

"Hi, I'm Sheriff John Bunnell. 27 years of law enforcement have made one thing very clear, high speed pursuits are getting faster and more dangerous. Lucky for you, the police have developed a brand new bag of tricks. So buckle up, because the chase is on!"

"but for this crazy motorist, it's a case of out of the frying pan... into the jail cell.."

"his crazed drug felon is travelling at three communities an hour"

"this wise guy will be eating christmas turkey........behind bars!"

"the sleazy suspect..."

Edit: Detta måste väl vara den bästa "Don't mess with the law, or mother nature!"

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...