Haha det är ju skitkul med berättarrösten. Sitter och är så förbannat dramatisk som det bara går att vara hela tiden. Brukar inte se det för jag ser som aldrig på tv men det är fan kul. Det är ju som sagt berättarrösten som gör programmet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är du så lat så att du inte orkar sträcka dig till fjärrkontrollen? Eller är det så illa så att du t.o.m måste gå till tvn för att byta kanal?Oddjob skrev:Så bra ni har beskrivit det, man stör sig såå mycket.
jag håller på att bli galen när det är på.
honkiie skrev:Eller är det så illa så att du t.o.m måste gå till tvn för att byta kanal?
Blomquist #14 skrev:Du har ju köpt en blingbling-tv ju!!![]()

Å endå gneller dåm så föbanat!Markus skrev:Sluta, så svårt har inte ens barnen i afrika det.
Esquire skrev:Är det någon som någonsin lyckats smita i det prorammet utan att de berättar hur han istället fångades en vecka senare?
Esquire skrev:Ganska kul program. Har ni t.ex. tänk på alla ljudeffekter de lägger på i efterhand? Jag tror inte att en bil kan svänga det minsta lilla i det programmet utan att det skriker om däcken...
Och så fort en smitare kör i närheten av 160kmh är det hur ultrafort som helst och blir nästan omöjligt för poliserna att hänga med...
Egenligen ganska mycket man retar sig på.
Är det någon som någonsin lyckats smita i det prorammet utan att de berättar hur han istället fångades en vecka senare?
nej det är så illa att jag är för dum för att byta kanal,honkiie skrev:Är du så lat så att du inte orkar sträcka dig till fjärrkontrollen? Eller är det så illa så att du t.o.m måste gå till tvn för att byta kanal?
:kocko
Gomorron. Redan ganska högt upp på sidan innan denna så finns det kommenterat.Markus skrev:Vad jag kan se har ingen kommenterat det pålagda ljudet än, så då gör jag det:
Det pålagda ljudet är fånigt.
Ja en som går att slå av, den möjligheten verkar inte finnas på min... MärkligtMadhonda skrev:Vaddå blingbling-TV!![]()

Plåtniklas skrev:-'..but the Police has got a secret weapon. It's called back up.'
![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen