Worlds wildest police videos.. Jag bliiir så trött!!

HenRRik

Eurodragster.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR 945RR POS SilverTejpSpecial -92 Och en XR600R från japan -91
Visst, man ska inte rymma från snuten.. Men jag stör mig på att filmerna är från 90- talet (80 oxå tror jag) och bara är exempel på pundare som gör en desperado i en stulen lincoln eller nåt.. Och berättarrösten som hela tiden propagerar för hur duktiga polisen är och att det är omöjligt att komma undan.. Jo, ta och visa en video där inte föraren är 14 bast, påtänd, full och korkad och dessutom hör en bil som toppar 160 blås!
Så amerikanskt och präktigt.. Vem tycker killens överdrivna snack är avskräckande?

nae, ska nog lägga mig nu :brinnerup

Som någon medverkande sa. "Det var inte speciellt dramatiskt förräns jag såg det på TV." :gnissla

Välkommen i klubben då

Moralkakorna regnar tätt. Överdrifterna ännu tätare.
Min favorit är pauserna mellan inslagen där dom har satt upp en massa folk i bakgrunden så det ska se ut som en brottsplats och att de griper folk.
Var vid nåt tillfälle han sa att det gick i 160. Hade jag fått gissa hade jag sagt 55-60. Inte fan gick det över 70 i alla fall.

Byter numer kanal när det kommer. Orkar inte se eländet. Man ryser av tanken att det antagligen finns folk så intellektuellt hämmade att de tycker han är ball, gubbfan. Eller nåt.

Esquire: Vad som roligt är, är ju det att det är samma jääävla ljudeffekter hela tiden. Gamla kraschljud man känner igen från tv-spel och dåliga filmer

Last edited:
Ganska kul program. Har ni t.ex. tänk på alla ljudeffekter de lägger på i efterhand? Jag tror inte att en bil kan svänga det minsta lilla i det programmet utan att det skriker om däcken...

Och så fort en smitare kör i närheten av 160kmh är det hur ultrafort som helst och blir nästan omöjligt för poliserna att hänga med...

Egenligen ganska mycket man retar sig på.

Är det någon som någonsin lyckats smita i det prorammet utan att de berättar hur han istället fångades en vecka senare?

Esquire skrev:
Har ni t.ex. tänk på alla ljudeffekter de lägger på i efterhand? Jag tror inte att en bil kan svänga det minsta lilla i det programmet utan att det skriker om däcken...

Och så fort en smitare kör i närheten av 160kmh är det hur ultrafort som helst och blir nästan omöjligt för poliserna att hänga med...
Hollywooddäck så klart!! Tjuter när bilen är parkerad också!

160kmh i en svampig jänkare skulle jag också tycka är ultrafort när vägen svänger :crash

Skulle vara kul att veta hur mycket dom köpt in skiten för...

Så tar dom gripandesekvänsen i alla filmerna 3ggr om o killen mässar om hur omöjligt det är att komma undan polisen..

FräddaGädda:

Där sa du något, Jag garvade en lång stund nu.. Han går genom en "brottsplats", tar emot något av en "polis" och försöker se ut som Clintan!!

fyfaan så dåligt!! Köpt skiten? kan dom ha gjort det?

HenRRik skrev:
fyfaan så dåligt!! Köpt skiten? kan dom ha gjort det?
Ingen aning, man hoppas ju inte det men är rädd för att dom kanske lagt ut nån krona eller två på att få sända skiten... :3freak

Blomquist #14 skrev:
Ingen aning, man hoppas ju inte det men är rädd för att dom kanske lagt ut nån krona eller två på att få sända skiten... :3freak
Annat är det med europeisk kvalitét. Som när Arthur Ringart står och presenterar engelska filmer och berättar hur farligt det är att köra berusad.

Esquire skrev:
Annat är det med europeisk kvalitét. Som när Arthur Ringart står och presenterar engelska filmer och berättar hur farligt det är att köra berusad.

äähhm.. oooja, mkt bättre :rolleyes:

Hatar gubbfan som leder programmet. Ett under att inte en tråd kommit upp tidigare om det. Hatar när han säger hur någon som flyr är tokig som byter fil på motorvägen i 140km/h, att någon precis undkom att frontalkrocka när personen i fråga befann sig på motsatta sidan motorvägen med 174st betongsuggor på vardera 70ton mellan...jävla gubbe :huvet

Socrates skrev:
Hatar gubbfan som leder programmet. Ett under att inte en tråd kommit upp tidigare om det.

Jag är säker på att det finns en tråd om det programmet sedan tidigare här på sh.

Det jag stör mig på är att när killen påstår att det går jättefort när brottslingarna kör i 140-160 på en motorväg med gles trafik och påstår att det är dödsföraktat och självmordbenäget och fan vet allt! pinsamt ju..

Så amerikanskt och präktigt.. Vem tycker killens överdrivna snack är avskräckande?

Lyssnar man på han som pratar kan man tro att det är en massmördare
som åker i 320 km/h, för att inte tala om hur dom har klippt samman filmerna
till något som liknar en värsta sortens MTV video, där bildflipper är högsta mode. :kocko
Ryser vid tanken om ALLA poliser skulle fungera som den dåren :skrämd

Har även för mig att programledaren figurerat i nån film faktiskt. Skrattretande.

Man får rysningar i hela kroppen av att se på det där. USA håller på att infiltrera Europa med sin skräpkultur. Ser ni inte vad som händer!? Jag ser det varje morgon, jag blir fetare och fetare!

I förhållande till skiten som gick med Artur Ringart i slutet på 90-talet så är det som att jämföra Tre Kronor med Sopranos.
Där kan vi snacka skitprogram, killen som fick dubba Tom & Jerry filmer på 80-talet sitter med klämkäck röst och refererar biljakter mellan Ford Focus (Polis) och Opel Vectra (Inte polis) på engelska landsbygden, naturligtvis nattetid och i dimma.

Esquire skrev:
Haha, nej det är väl rätt samma skit
Trodde bara det var dubbad samma lika... :3freak

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!