Wooho! Hojen har kommit!!!

Förstår inte riktigt varför inte Yamaha har byggt in blinkersena, massa löst skit är så 2004... :D

Är det hojen du sitter på som är din Swedie eller fick du den i en "kartong"?
(Var det inte så med Hondan du köpte sist?)

skylthållaren tål ju att diskuteras... :rolleyes:
Men annars är hojjen jädrans vacker! :drool

Hojen ska skickas hem nästa vecka.

red_ninja skrev:
Vad var det som gick fel Swedie???? Hojen står ju kvar på bike!!! Eller var det kartongpaket du tog med dej hem??

Last edited:
Swedie skrev:
jerker var och söp i sälen. Han kallade det för affärsresa.

MEN, ja fattar ingenting nu!!! Du säger att hojen har kommit o (ni) har kommit överens om att hämtning av hoj, och Jerker "glömmer" o tala om det för sina kolleger??!!??

Jag skulle varit PISSED minst sagt.

Scenariot är mer att Jerkers kollegor ringde till oss och sa hojen hade kommit utan att dom hade pratat med Jerker. De visste förmodligen inte att vi hade en specialdeal med Jerker utan trodde att allt ske som vanligt.
Eftersom Jerker var i Sälen och var helt omöjlig att få tag på så kunde dom inte lämna ut hojen utan en säkerhet... simpelt. Irreterande ja, men inte deras fel.

red_ninja skrev:
MEN, ja fattar ingenting nu!!! Du säger att hojen har kommit o (ni) har kommit överens om att hämtning av hoj, och Jerker "glömmer" o tala om det för sina kolleger??!!??

Jag skulle varit PISSED minst sagt.

....på så sätt, tja snön ligger tät fortfarande såå, fin båge hur som helst!

vad tyckte ni om våran vackra stad då?? KOm förbi på en fika nästa gång ni är i trakterna :) :)

Last edited:
Swedie skrev:

haha låter som jerker sist jag skulle ha tag ihonom så va han på affärs resa i skogen med Älgarna behöver jag tilllägga att han va elak mot en älg :hihi

Last edited:
Swedie skrev:

haha, en sån affärsresa skulle jag också vilja fara på! :hihi

Har ni bestämt nåt datum när den levereras till veckan då? :tomten

Det finns ju några riktiga lirare på Bike...

På bikedagarna körde de bl.a. några minimoto-race.
Några killar som skulle hämta bågarna gasade på inifrån butiken och hoppade ut över en trottoarkant. En kille, som jag tror var dansk, vurpade rätt hårt. Så de fick ringa på ambulansen som kom och hämtade honom. Minns inte riktigt om det var armen eller benet han bröt, benet tror jag.

Hur som helst, när ambulansförarna står där och lyfter in honom i ambulansen så kommer det decimerade manskapet ut igen på hojarna och hoppar ut över trottoarkanten på samma sätt. Skyddsutrustning; byxor och t-shirt. :Bugar

Ambulanskillarna skakade bara på huvudet. :hihi

Jävligt fin hoj Swedie! :tummenupp

Olof.B skrev:
Förutom skylthållaren, riktigt j*vla ful var den!
Den monteras loss illa kvickt. Fyra skruvar och plugga ur den och det är fixat. :)

Nu behöver jag bli av med CBR600RR'en. Nån får lov att köpa snart. :)

Jidetoft skrev:
Det finns ju några riktiga lirare på Bike...

På bikedagarna körde de bl.a. några minimoto-race.
Några killar som skulle hämta bågarna gasade på inifrån butiken och hoppade ut över en trottoarkant. En kille, som jag tror var dansk, vurpade rätt hårt. Så de fick ringa på ambulansen som kom och hämtade honom. Minns inte riktigt om det var armen eller benet han bröt, benet tror jag.

Hur som helst, när ambulansförarna står där och lyfter in honom i ambulansen så kommer det decimerade manskapet ut igen på hojarna och hoppar ut över trottoarkanten på samma sätt. Skyddsutrustning; byxor och t-shirt. :Bugar

Ambulanskillarna skakade bara på huvudet. :hihi

Jävligt fin hoj Swedie! :tummenupp

Haha, nice story :lol

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back