Mcbrud skrev:Jag hade ju mycket hellre tagit den lilla röda racern (stingray?)högst upp i bilden.... lite mer ovanlig.
True true, me 2

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mcbrud skrev:Jag hade ju mycket hellre tagit den lilla röda racern (stingray?)högst upp i bilden.... lite mer ovanlig.

Vilka jäkla brats, min första bil (som användes i trafik) var en SAAB V4, som jag rostlagade och lyfte ur och renoverade motorn på, innan den var körklar.Esquire skrev:Min första bil var en extremt rostig Merca 190 -87.![]()
nej men grattis!!!
själv kör man runt i en golf II -90 som ser som ny ut... =) puts, puts, puts....
då ska man bara hitta en fräsch r6 -02 Röd/vit/svart som matchar skinnstället 
Håller med. Jag drog lös min första bil (Opel rekord) ur älven där den stått i 6-7 år och satte igång med svetsen. Gick åt 2kvm plåt för att lappa hål, 19 poäng på besiktningen och ett gäng reservdelar innan den rullade med godkänt besiktningspapper. Den körde jag med i 3 år fram och åter till jobbet... en och annan raggarrunda blev det också.GuW skrev:Vilka jäkla brats...

morlock skrev:Håller med. Jag drog lös min första bil (Opel rekord) ur älven där den stått i 6-7 år och satte igång med svetsen. Gick åt 2kvm plåt för att lappa hål, 19 poäng på besiktningen och ett gäng reservdelar innan den rullade med godkänt besiktningspapper. Den körde jag med i 3 år fram och åter till jobbet... en och annan raggarrunda blev det också.
![]()

|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!