Kolla på: www.wirdheim.com Snyggt och professionellt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
valmers skrev:Kolla på: www.wirdheim.com Snyggt och professionellt!
oFFkeFF skrev:Nja, 70 millar tror jag inte det är frågan om för wirdheims sits, för 70 millar hade han fått en ordinarie plats och förmodligen i ett bättre team.
Chrille skrev:Sjysst med lite attityd:
"Schumacher har inget som jag inte har"
http://www.expressen.se/index.jsp?a=107553
Markus Thorén skrev:Så när som 6VM ett par miljarder och den mest imponerande F1 statistiken av all förare genom alla tider (så när som på Sennas kvalrekord då kanske). Men man kan ju hoppas han har rätt och kan matcha det!!!
Om Coulthard skriver på för Jaguar (Ford), är nog Björns chanser små i det teamet.Tom Byron skrev:Lyfter lite här?
Någon som har koll vad som händer för Björn?
Verkar inte bli någon rejssits, de verkar vänta på budegeten från Ford till -05 å sedan så börjar det väl röra på sig för Jaguar (Ford -05?)
Å villeneuve (stavning) gör comeback hos sauber, hehe vilken skräll....![]()
valmers skrev:Om Coulthard skriver på för Jaguar (Ford), är nog Björns chanser små i det teamet.
twinner skrev:Vad i h-vete har en tråd om tråkig bilsport på förstasidan att göra? detta är ju så OT det kan bli.
Eller är jag helt ute och trampar?
McB skrev:Inte riktigt så jag menade. Jag ÄLSKAR Ferrari, men avskyr finska räserförare. Tyvärr är Ferrari sugna på att kontraktera Räikkönen. Fy fan.[/QUOTE Är du avundsjuk ....???Ni svenskar e ju inte så jätteduktiga att köra F-1 , mesar e ni oxå !!!
Fy fan va ful ...valmers skrev:Jävlar vilken überkaxig hjälm!![]()
valmers skrev:Grattis Björn, nu jävlar!![]()
![]()
Wirdheim
![]()
han försvann från F-1 lika snabbt som avlöningen
Nu har vi en till (halv)finne i Formel1, vad säger du nu då , inte lika kaxigt va.....
![]()
Hur kan en sån korkad RASIST vara moderator här.....????Fattar ingenting!!! Har du ens någon mc ..???McB skrev:De är finnar. En principsak.
An3Azz skrev:synd att Wirdheim inte fick en chans anser jag, hade gärna sett han i F1 fast jag håller på Schumacher...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |