Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lite Tony Tiger inspirerat?View attachment 442213
-Rickard, hur gick det i loppet?
-det gick GREAT!
När vi ändå pratar spons, hur mycket får du från MM Sports?
Du vore ju den perfekta reklampelaren, du är träningsnarkoman ute i fingerspetsarna, du håller på med en grymt häftig sport och du har brutit sönder kroppen på ett sätt som skulle fått dom flesta MMA-spännisarna att ge upp för gott, och du kom tillbaka från det, på rekordtid. Varje enskild av dom sakerna är ju häftigt ur PR-synpunkt, du har alla tre, och borde vara guld värd för ett företag i den branschen![]()
Fast då pratade du ju bara med hantlangarna i butiken på Sveavägen gissar jag? Du ska nog vända dig till huvudkontoret i Askim iställetNär jag storshoppade hos dem (under första permissionen åkte jag direkt från rehabcentret till deras affär innan jag gjorde någotannat) fick jag 15% rabatt men de var inte intresserade av något samarbete
. Jag kanske får bli SM-mästare först
Det är svårt att flörta med motorsport som morot. Hade jag haft 15k följare på instagram och stod i tangatrosor med spraytan, baby oil och flexXxad bicce så skulle de säkert nappa
![]()
Fast då pratade du ju bara med hantlangarna i butiken på Sveavägen gissar jag? Du ska nog vända dig till huvudkontoret i Askim iställetEller testa det här: https://www.mmsports.se/content/affiliate/
Vart är JÄMO nu? Hade du varit en kvinna så hade du ju varit rik på sponsen, om du hade kört trostricket alltså![]()
Lagt några kronor och delat på FB lycka till med come-backen.
misspelling with autocorrect
Nu kom du just 1 steg närmare SM...
/H
Todo-listor och packlistor kommer att bli din vänDet jag vet med mig är dock att det kan vara svårt att hålla ordning på saker och ting numera. Jag har svårare att hantera stress och det händer att jag glömmer saker. Det är ett resultat av det trauma som kroppen/hjärnan behövde hantera. So far so good. Så vad kan jag göra? Jo, jag kan be om hjälp såklart.
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |