Silwer
för******
så kan det bli ändå om det nu var en kille som frågade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Silwer skrev:och alla som svarar tycker du är en jäkla tönt som frågar om sådana saker))
). Tinatjejen skrev:ps. jag vet att tråden är gammal, men jag skulle bara tacka alla för tipsen.ds.
) GS på bakhjulet, men det var inte det lättaste kan jag säga dig! Sen att jag vägrar använda koppling gjorde ju saken lite svårare (maskin-misshandel att koppla upp!) Stoppies var betydligt enklare med den.
Låna den och öva med, så ska du se att det blir enklare och du vet väl vad man brukar säga - "ska man krascha, ska det vara på lånad hoj".
) som är skitduktiga på att cykla med trampcykel på ett hjul, men som är sämre än mig på mc (och det vill inte säga lite, det) TomK skrev:...bekantskapskretsen... ...potent hoj... ...Låna den... ...krascha

Yasha skrev:Tina, nästa år ska vi nog se till att du får wheela lite! Vi får smyga iväg och öva där ingen ser oss! Hänger du med?!?
Gustav1 skrev:Det går att wheela med ALLA tvåhjuliga fordon. Det är dock olika svårt, kan jag tänka mig.
Hightuned skrev:Ring Mattias har ger tydligen privatlektioner?.![]()
Yasha skrev:Tina, nästa år ska vi nog se till att du får wheela lite! Vi får smyga iväg och öva där ingen ser oss! Hänger du med?!?

Matthew skrev:öhh...det tror jag inte !!![]()

VFR Tommy skrev:Är det någon som vet om det går med en VFR400R? 53 hästar på 175 kilo borde väll inte vara omöjligt ???
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!