Wilcan kan själv

Ja precis det är jag det.
Har du strul med din att den inte startar när den är varm?
Isf är det bara till att byta stift så går det igen.:tummenupp

När kommer ni ner nästa gång?

Perfekt, man slipper gå på gymet :banana

Hmm.. Ja den är iofs mer svårstartad när man varit ute och kört. Har precis fått mina stift bytta under servicen dock :s

Hmm.. Ja den är iofs mer svårstartad när man varit ute och kört. Har precis fått mina stift bytta under servicen dock :s

samma bekymmer med min. blir att kolla över den nu i vinter så kanske man hittar något surt stift, tråkiga packningar, svettiga gamla kablar eller nånting...

skumt att stift-bytet inte hjälpte på din.. :s

Hade samma problem innan då bytade jag stift och den startade hur lätt som helst varm och kall. Nu 600mil senare är det samma stul igen så jag har köpt nya stift och ska byta nu i dagarna.

Hur mår ditt batteri nuförtiden föresten.?
Kanske det som sjunger på sista versen.

Hade samma problem innan då bytade jag stift och den startade hur lätt som helst varm och kall. Nu 600mil senare är det samma stul igen så jag har köpt nya stift och ska byta nu i dagarna.

Hur mår ditt batteri nuförtiden föresten.?
Kanske det som sjunger på sista versen.

Måste vara batteriet, stiften är precis bytta.

Inte gasa i alla fall! fick du inget gashantag till hojen:va och sen är det inte lönt att kugga ner två och ge den när man ska svänge efter 50 m !!!!!!:D:D

Du får nog ändra "Säljer min pedanskötta gixxer till rätt pris. " till "Säljer min pedanskötta dieselgixxer till rätt pris." ha ha du har tur som har snälla vänner :D Hoppas vi ses nästa sommar så jag kan påminna dej :banana

Wilcan,det var jag som mobbade dig lite på statoil i LA ikväll,glömde presentera mig då :D .Men som sagt,vi lär höras o synas,ska ta o få loss tummarna o hänga med på lite rundor nu när jag fått min pojkdrömshoj .

Wilcan,det var jag som mobbade dig lite på statoil i LA ikväll,glömde presentera mig då :D .Men som sagt,vi lär höras o synas,ska ta o få loss tummarna o hänga med på lite rundor nu när jag fått min pojkdrömshoj .

:D kvällens bästa.. när en okänd person, på en mack i en annan stad, frågar om wilcan tankat bensin i stället för diesel

Wilcan:

Jag har ett splejs nytt batteri stående som du kan få, men de é inte på så många ah.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT