wheiiiiiiiilllllllieeeeeeeee

wheeeeeliiiee-tråd va? :huvet

mina vänner påliserna (so kill me) påstår de ej kan bota för slangning...om man...
1.) inte kör för fort
2.) ej är vårdslös (=har koll? enligt dom "inte kraschar")

whtefck...? hade en lång utläggning om detta med dom....t.o.m. ok slanga på sveav "om det inte går för fort kan vi inte plocka dig"...jaja..vem slangar under 50? moppe-maffian? :D

Obs: inte trafikpoliser... Har dom koll? (ok, dum fråga) Nån som har koll? What goes? :confused:

hahaha kolla med ingel och grabbarna dom slangar under 50 :D

Hörrni grabbar.

om ni vill vara säkra på att tråden inte klassas som spam-tråd och stängs av någon av de elaka moderatorerna så är det säkrast att ni börjar "spamma" i Stockholmsforumet för där är det ingen som lägger sig i vad man skriver.

Håll er väl med de som står högt i kurs eller följ råttfångaren ned i havet....muhahahaha

heja pizza gubben.....

heja pizza gubben.....

shit vilken grupp moppefuckos som e med i Los mongolidos mc, kommer äga nästa år påe4an..... vi ska äga trimmet maxa 80 :arsele

pizzabagarn tar täten ovisar väger- via bogesund förbi skägg o allt, moppe med knäskrap.........
08 kommer bli nice,

ps: vem vill köpa min 9-3 a - kan även bytas mot en bunt tyska bög tidningar:gnissla

Last edited:

ps: vem vill köpa min 9-3 a - kan även bytas mot en bunt tyska bög tidningar:gnissla

Ska kolla lite med mina polare från Nyköping men de är bara intresserade om de får byta kärran mot EN tidning men då är det jävligt många sidor i den :tummenupp

Kort hjulbas, det är bra. Skylthållaren bör nog bytas ut och ett par miniblinkers skulle vara på plats.

Men tror du verkligen att du har råd att köpa en sådan om du får saaben såld.

Nääää, inte värt pengarna. Den årsmodellen saknar ju bönpall.
Om man är duktig med svetsen så kan man iofs svetsa dit fästen för packväskor och då skulle den funka som touringmaskin.

Nackdelen är att vindmotståndet med packväskorna på gör att du antagligen inte kan dra farbor blå.

Lycka till och posta gärna några bilder allt eftersom arbetet framskrider!

Ps. Det här inlägget bör flyttas till teknik- och mekforumet Ds

Precis som Bagarn säger så kan jag eller ngn av oss andra i våran hårdhomoklubb tänka sig att byta EN orginal hårdhomo tidning emot din SAAB.

Jag har ett ett inplastat ex, som innehåller foton från min och bagarns debut på en skabbig bögbordell i Tyskland.. Extrema närbilder på mig med gagball medans bagarn flåsar på mig likt en duracellkanin!

Vad sägs?

:D

Precis som Bagarn säger så kan jag eller ngn av oss andra i våran hårdhomoklubb tänka sig att byta EN orginal hårdhomo tidning emot din SAAB.

Jag har ett ett inplastat ex, som innehåller foton från min och bagarns debut på en skabbig bögbordell i Tyskland.. Extrema närbilder på mig med gagball medans bagarn flåsar på mig likt en duracellkanin!

Vad sägs?

:D

japp, det e klart vi gör ett byta, dessa tidningar ni pratar om e riktigt svåra att finna, jag tar det utan att tveka...
hoppas på bra bilder på bagarn, han verkar vara väl utrustad:gnissla

hmm, vart när ska bytet ske:yoparty

grymt kul, ska äntligen få byta min bil;)=

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti