wheiiiiiiiilllllllieeeeeeeee

kom bara, det är inte för intet jag blivit kallad spännebög sen högstadiet:brynad :rofl

OT: på tal om att komma, när kommer sothoran till sjöbo?:D

Lugn, jag ska inte sexualisera dig i trådar du inte deltar i, dåå skulle du bli rätt illa till mods när du senare började finna inlägg från mig om dig själv här och där på SH tror jag :hihi :krama

Sjöbo verkar ju trevligt för invandrare och gays? ;)

/J

helt seriöst så tyckte dom inte ens att jag va duktig som kunde slanga 2 km med skjuts :( det va motorväg och dom åkte civilbil.dom hoppade ut o tog nycklarna ur låset sen va det bara att följa med snällt. det som händer nu är att dom skickar in en rapport till länsstyrelsen och dom är nog inte sena med att bifoga filmen...jag ska fan ha filmen och tro det lr ej jag kommer lägga upp den här va så säker!!!!! slanga på för fan!!!!

om du erkänner brottet...som torde vara vårdslöshet i trafik... så ska du få filmen..

en polisbil filmade "nån" som liknade mig:D :D på slangen under en gett away run ...fick se filmen...men nekade....

frågade om jag fick en kopia av filmen...

JA... om du erkänner att det var du!!!

nix sa jag...måste varit killen som lånade min hoj inför ett ev. köp med ställ och allt när han provkörde den...:yoparty :yoparty

Du hade väl din Klubblös MC tröja på dig?

Bara den i sig ger grym respekt hos polisen...

Ps. Om han hade skjuss så var det automatiskt grovt vårdslöshet i trafik Ds.

Last edited:
Lugn, jag ska inte sexualisera dig i trådar du inte deltar i, dåå skulle du bli rätt illa till mods när du senare började finna inlägg från mig om dig själv här och där på SH tror jag :hihi :krama

Sjöbo verkar ju trevligt för invandrare och gays? ;)

/J

menar du att jag är inaktiv eller, gamling?:tungan hmm... du tror inte att sådana påhopp och meningsutbytnader automatiskt ger mig kännedom om dig att i sagda fall nyttja som motvapen?;)

och du är både och eller?:gnissla :hihi

menar du att jag är inaktiv eller, gamling?:tungan hmm... du tror inte att sådana påhopp och meningsutbytnader automatiskt ger mig kännedom om dig att i sagda fall nyttja som motvapen?;)

och du är både och eller?:gnissla :hihi

Det är bra internetetikett att hålla det till trådar där den man vill omnämna redan deltar menar jag. ;)

Jag ville bara raljera lite kring Sjöbos rykte, för att exemplifiera känner iaf jag att jag inte nödvändigtvis måste tillhöra de minoriteter jag försvarar.

/J

Lappen lär ju ryka... Ny uppkörning i vår???:såjaponken

du kommer få 8000 av länstyrellsen som tack för god vilja.... alla vill se mer av sånt..

smc e ju lite lama o vill ha säker körning- tvi f.. . hoj=fort eller?
men jag e ju nörd eller hur tomas G ?

ps, ska vi inte åka en sväng i år???
eller i vår?
ps igen . vart fan e timo

ps engång till - katana äger jordbro

ps flera ggr till ja tar AALLLLAAAA på bulten , ps ännu en gång hoppas inte spökgösta läser detta inlägg, för då blir dunlop qualifirkdefk (eller va fan dom heter) jävligt dyra...

ps.. för sista gången. jag e nog lite störd

ds

pss: vart fan e struttssen????

ppsss:: katana äger fortfarande jordbro rakan - skiter i vad ni säger, alla som tycker jag e störd...

ps. nån som vill åka hoj i natt, jag e skyldig carro ett grävlings skinn för går natten s körning (pannlamps lånet)...

tack för allt

ps syns i morrn 18.00 drar jag från donk svea i sthlm sverige norden eu europa norra europa östar delan av världen...

nån som har ett stav program över

vilken jävla tråd

Last edited:
från natt tills nästa natt har vi x-tra pris på våra tröjor , dessa tröjor e till för dom som inte e med i klubb,) klubblös alltså.... vi säljer ut till vra priser, några beställningar har jag fått nder bordet med kan ta några vitt oxså.......

någon som vill ha en fantastisk klubblös fuck you burn out ? stads namn får ni efter behov och stad ni e i....

satan i gatan säger nog många nu, va f.. e på gång- ja ni vi ska ha kul o åka hoj inget mer..

vårt forum e på g, men santo här på sh e så j....a seg så vi får vänat o vänta.
ps mejla santo på sh o be han skynda sig, då får ni bättre pris på college tröjan,9
hälsning från alla 15 i klotlös, nä fan nu vart det fel KLUBBLÖS sthlm

pm om ni vill ha tröja, mycket bra pris,.)
häpåre

ps carro äger på rosenhill

Det är bra internetetikett att hålla det till trådar där den man vill omnämna redan deltar menar jag. ;)

Jag ville bara raljera lite kring Sjöbos rykte, för att exemplifiera känner iaf jag att jag inte nödvändigtvis måste tillhöra de minoriteter jag försvarar.

/J

aha, du tänker såååå;)
jodå, jag vet. inget illa menat, bara lekfullt småtjafs:) sjöbo är väl kanske som du säger inte det trevligaste stället men rakan är helt ok för oss mc-folk:tummenupp

aha, du tänker såååå;)
jodå, jag vet. inget illa menat, bara lekfullt småtjafs:) sjöbo är väl kanske som du säger inte det trevligaste stället men rakan är helt ok för oss mc-folk:tummenupp

Det är luungt! :)

Ja öde rakor är lite bristvara här i Sthlm. Det är mest miss i nassen det blir bilfritt och man kan ut och testa lite utan att behöva åka ända ut i provinserna.

Det verkar ju finnas trevliga människor i Sjöbo med, med egen backflip på Youtube och allt! ;)

/J

Det är luungt! :)

Ja öde rakor är lite bristvara här i Sthlm. Det är mest miss i nassen det blir bilfritt och man kan ut och testa lite utan att behöva åka ända ut i provinserna.

Det verkar ju finnas trevliga människor i Sjöbo med, med egen backflip på Youtube och allt! ;)

/J

ok:)
jo, förstår det:hihi men på nätterna?...:va kryllar där inte av snutar då?:va man hör ju en del om stockholmskt nattliv och dylikt så...:tungan
jag bor inte i sjöbo:fatta!:D nejnej, små byar med max 700 invånare och som ligger runt 2-3 mil utanför lite större städer är skiten:yoparty

ok:)
jo, förstår det:hihi men på nätterna?...:va kryllar där inte av snutar då?:va man hör ju en del om stockholmskt nattliv och dylikt så...:tungan

jag bor inte i sjöbo:fatta!:D nejnej, små byar med max 700 invånare och som ligger runt 2-3 mil utanför lite större städer är skiten:yoparty

Jo men då är dom inne i stan och tar hand om lägenhetsbråk, folk som slår ihjäl varandra i krogköer, fotbollshuliganer och annat som hör ett civiliserat samhälle till. På vägarna är det tomt för det mesta, mest lite taxi och lastbilar.

Ok, solly :hihi :tummenupp. Du kommer att bli en äkta vedbodtrimmare :hihi

nä satan, den förra tråden vart ner stängd, va gör man då, joo men tar nästa...

häpåre

ps jag mår så jävla bra för jag e med i klubblös , en klubb som inte e en klubb- men alla ser det som en klubb.. haha- DET E INGEN KLUBB...

eller e det en klubb??+

näpp jag har nu bestämt med mina kolegor från klubblös , vi har haft styrelse möte nu och vi kommer fram till att vi inte e det.. emn vill du vara med så får du,)
ä fck you burn out e enda kravet , då måste alltså göra en sån så får du tröjan skickad till dig, ps får du böter som e max 1000 kr för en rök ridå, så kan du skicka med den med, jag tar den privat för visa god vilja till sammarbete.....

ps strutsen e nog den grymaste med skjus på länge, snart ska han ta rekord i nån bok har jag hört, då kommer däck priset hos , jag kan inte säga namn, mena alla som bor i stora fina sthlm vet jub vart vi köper våra mc däck på kvälls tid - ja det kommer gå upp satan i pris för det e tydligen någon där som har rekordet har jag hört, kram på spökgösta... inte bli arg nu , jag bara har tråkigt på arbetstid o skriver tankar...

japp då skiter vi i det här- ett sant ord tillslut- ditt kör kort ryker satan i 6 månader men du kan köra på mitt så länge om du går med på att dela på alla böter

ps kommer jag bli avstängd för allt jag bombar???
I SÅ FALL KOMMER JAG UNDER NYTT NICK _

kan nån bomba så man får läsa lite, tex ingel som stuntar- han e ju rätt kul kille

Last edited:
Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...