FettSnok
96% enligt läkaren
SLutkört DenNa säsOng dåRå, meN nÄsta År fiNns dEt nYtt bläCk pÅ lappEn!
Slanga på!
Slanga på!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kom bara, det är inte för intet jag blivit kallad spännebög sen högstadiet![]()
OT: på tal om att komma, när kommer sothoran till sjöbo?![]()
helt seriöst så tyckte dom inte ens att jag va duktig som kunde slanga 2 km med skjutsdet va motorväg och dom åkte civilbil.dom hoppade ut o tog nycklarna ur låset sen va det bara att följa med snällt. det som händer nu är att dom skickar in en rapport till länsstyrelsen och dom är nog inte sena med att bifoga filmen...jag ska fan ha filmen och tro det lr ej jag kommer lägga upp den här va så säker!!!!! slanga på för fan!!!!
Du hade väl din Klubblös MC tröja på dig?
Bara den i sig ger grym respekt hos polisen...
Lugn, jag ska inte sexualisera dig i trådar du inte deltar i, dåå skulle du bli rätt illa till mods när du senare började finna inlägg från mig om dig själv här och där på SH tror jag![]()
Sjöbo verkar ju trevligt för invandrare och gays?
/J
menar du att jag är inaktiv eller, gamling?hmm... du tror inte att sådana påhopp och meningsutbytnader automatiskt ger mig kännedom om dig att i sagda fall nyttja som motvapen?
och du är både och eller?![]()
![]()
Jag väntar på att Pajas skall uppdatera sitt inlägg.
Det är bra internetetikett att hålla det till trådar där den man vill omnämna redan deltar menar jag.
Jag ville bara raljera lite kring Sjöbos rykte, för att exemplifiera känner iaf jag att jag inte nödvändigtvis måste tillhöra de minoriteter jag försvarar.
/J
aha, du tänker såååå
jodå, jag vet. inget illa menat, bara lekfullt småtjafssjöbo är väl kanske som du säger inte det trevligaste stället men rakan är helt ok för oss mc-folk
![]()
Det är luungt!
Ja öde rakor är lite bristvara här i Sthlm. Det är mest miss i nassen det blir bilfritt och man kan ut och testa lite utan att behöva åka ända ut i provinserna.
Det verkar ju finnas trevliga människor i Sjöbo med, med egen backflip på Youtube och allt!
/J
ok
jo, förstår detmen på nätterna?...
kryllar där inte av snutar då?
man hör ju en del om stockholmskt nattliv och dylikt så...
jag bor inte i sjöbonejnej, små byar med max 700 invånare och som ligger runt 2-3 mil utanför lite större städer är skiten
![]()
jag stannar alltid fick se filmen oxå riktigt bra faktiskt
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka