Wheelieskola för tjejer - nytt försök

da-geez skrev:
Jag skulle oxå vilja gå på wheelie skola med Sune Andersson.. Fan va ni tjejer hittar på bra saker..

Reen skrev:
Killar som vill lära sig då :)
Om brudarna är alltför svårflirtade, är det dumt att släppa Sunes engagemang, men i första hand drar vi ihop ett tjejgäng... mest för att det är kul. Vi avvaktar och ser. :)

När jag släppte det fritt för killar också under 2003, var det ändå omöjligt att få ihop 10 pers, så inte vet jag?!? :va

Vetefan om jag hade åkt till sthlm för o träna bakslangsåkning. Men hoppas det blir av nu ändå för er skull..! Eller kan man göra som alla andra och ut o öva öva öva....

Mina små kaninskutt med inget växlande på bakhjulet skulle helt klart kunna förbättras.

Sen har du lovat att jag ska få testa din hoj, detta är ett perfekt tillfälle Yasha :D

Jag vill alltså vara med och lära mig bättre.
Hojta till när jag ska kasta upp kosingen och vart jag ska befinna mig när det är dags.

/Liwa1

Vill lära mig stoppie med, ingår det i priset samt ingår det i priset att man får skratta åt varandra :hihi

Liwa1 skrev:
Sen har du lovat att jag ska få testa din hoj, detta är ett perfekt tillfälle Yasha :D
Stackars min kolv... :3freak Voine, voine... :gnissla :tungan

Liwa1 skrev:
Vill lära mig stoppie med, ingår det i priset samt ingår det i priset att man får skratta åt varandra :hihi
Varför tror du att vi ska vara bara tjejer för? :7peta Ont i magen och käkarna ingår och vi kan nog övertala Sune att visa lite stoppie-teknik också... :hihi

Jaaa, jag vill också åka på bakhjulet! Men - jag vetefasen om det ens går att få upp min slöhög på bakjulet. Går det med alla hojar?

Känns som det finns lite intresse iaf, så jag bollar tillbaks till Sune och väntar på att hans stuntbokningar blir klara och så får vi se... :) Håll tummarna för att vi hittar en bra tid OCH plats! :tummenupp

Sist skulle vi få låna Björkvik, får se vad vi får till den här gången...

Säg till om ni behöver en oumbärlig Jonathan som ligger i gräset och dricker Fransiskaner och förevigar stunden med videokamera :D :yoparty Erdinger går också bra om ni tänkte bjuda :tungan

Wheela...

Jag e helt klart på!!! Slog runt förra sommaren när jag tränade... :näsblod kan absolut behöva lite hjälp!! Hoppas vi blir tillräckligt många :tungan

Jag vill men det går inte. Sukkan är bara fetglömma och att öva på att slanga med banhojen känns kanske inte som ett fett alternativ heller.
Jag satsar på att göra knäskrap istället, eller nåt.

Öva...

Jag hänger med om tiden passar.
Har ganska mycket in planerat i vår/ sommar.

Mycket :squid lär det bli.

/ R-Sickan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey