Wheelieskola för tjejer - nytt försök

Har inte glömt bort er, tjejer! Sune har inte kunnat bestämma datum än, men han lovar till 100% att det blir av! :tummenupp

:krama

Yasha skrev:
Har inte glömt bort er, tjejer! Sune har inte kunnat bestämma datum än, men han lovar till 100% att det blir av! :tummenupp

:krama

Hej hej!!

Har ni kommit iväg på nå kurs än?? Om man nyss tagit kortet är de nå bra ide att hänga på då??

/ Jojo

Ledsen att det drar ut på tiden så tjejer... Jag har varit i kontakt med Sune och han är på g, men han har så fullt upp att huvudet snurrar verkar det som.

Han har sagt att det ska bli av, så jag hoppas verkligen att det verkligen blir det. Jag hojtar till er allihop via PM när det är dags! :)

Tänk om alla ni tjejer hade vait ute o slangat om kvällarna sedan den 10:e mars när denna tråden startade istället för o vänta på Sune. Då hade ni varit rätt grymma på bakan nu..

:rolleyes: Den kommentaren var ju nödvändig?!? Vad vet du om vad tjejerna gjort under tiden? :7peta

Wheelieskolan med Sune är en kul grej och ett sätt att träna under ordnade former (både vad gäller plats och instruktioner), som tyvärr inte alla har möjlighet till. :tummenupp

Ja, jag hade ju tänkt låta den här tråden falla i glömska till våren, när jag och Sune återkommer med nya, friska tag, men se det tyckte inte BB var det rätta taget. *L*

Det blev en tuff säsong för Sune och det gick inte att få ihop hans schema med en wheelieskola för oss i år, men han har lovat att fixa en superdag för oss i vår, innan hans showsäsong drar igång och ställer till det för oss. Jag hör av mig till er som visade intresse i år!

:)

Gött Yasha! :tummenupp

Hoppas att det blir av då!! har fortfarande chansen att klå pojkvännen eftersom han klotade med sin hojj å totalkvaddade den å inte haft något att åka på :D (det gick bra för honom så jag kan skratta åt det)

// Jenna

Yasha skrev:
Ja, jag hade ju tänkt låta den här tråden falla i glömska till våren, när jag och Sune återkommer med nya, friska tag, men se det tyckte inte BB var det rätta taget. *L*

Det blev en tuff säsong för Sune och det gick inte att få ihop hans schema med en wheelieskola för oss i år, men han har lovat att fixa en superdag för oss i vår, innan hans showsäsong drar igång och ställer till det för oss. Jag hör av mig till er som visade intresse i år!

:)

Sune har loooovat... han hade så dåligt samvete stackarn, men jag lugnade honom och sa' att vi är tålmodiga. Det SKA bli av i vår! På nå't sätt... :)

Skönt att det fick bra för grabben... vi vill ju inte att de ska slå sig när de försöker hålla jämna steg med oss... :D

:7peta Och du hojdoktorn, varför skulle man inte få det?!? Whiiiiila alltså?!? :va :arsele :tuttar

Luckygirl skrev:
Gött Yasha! :tummenupp

Hoppas att det blir av då!! har fortfarande chansen att klå pojkvännen eftersom han klotade med sin hojj å totalkvaddade den å inte haft något att åka på :D (det gick bra för honom så jag kan skratta åt det)

// Jenna

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...