L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Oerhört allvarligt menad tråd så hoppa gärna på varandras sätt att vara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fungerar inte alternativ 1 då?Om man gillar att göra det på ensliga vägar utan annan trafik med bara fåglarna som publik, vilket alternativ ska då välja?
Att man är en exhebitionist som gillar att visa upp sig för djuren i skogen?
Eller har pollen skrivits av en posör som projicerar sina egna böjelser?
Har en såndär hoj som wheelar själv, lite när den tycker. Vridkurvan är precis sådär lagom att man får en "paperslipper" ur varje kurva på favoritvägarna när man reser upp hojen ut ur kurvan och vrider på rullen.Som trådskapare kan jag ju vara öppen med att jag tycker det är barnsligt roligt att lyfta litet försynt på framhjulet vid acceleration eller över krön, men såna där tvåkilometershjulningar bland bilarna på motorvägen förstår jag mig inte riktigt på. Det är för mycket truppgymnastik eller konstsim för min smak.
Sånt kan passa som saneringsunderhållning på dragracingtävlingar.
Håller med.Alltid gött med en liten wheelie när det bjuds tillfälle.
Måste dock säga att den bästa är när man tajmar en kurva på bana perfekt och får den perfekta utgången och framhjulet lyfter medans man rätar upp hojen. Då känns det som man är Rossi him self.....
Nu är ju detta inte riktigt samma.. men att få samma effekt genom att ha ett hyfsat korrekt gaspådrag genom kurvan och sen ha ett lätt krön i slutet av kurvan är något jag skrattade åt hur barnsligt kul jag tyckte det var bara här om dagen. Inte för att man är snabb.. utan för att det känns cooltAlltid gött med en liten wheelie när det bjuds tillfälle.
Måste dock säga att den bästa är när man tajmar en kurva på bana perfekt och får den perfekta utgången och framhjulet lyfter medans man rätar upp hojen. Då känns det som man är Rossi him self.....
Man ser rubbat snabb ut på stillbild iaf.Nu är ju detta inte riktigt samma.. men att få samma effekt genom att ha ett hyfsat korrekt gaspådrag genom kurvan och sen ha ett lätt krön i slutet av kurvan är något jag skrattade åt hur barnsligt kul jag tyckte det var bara här om dagen. Inte för att man är snabb.. utan för att det känns coolt![]()
Ja precis!Man ser rubbat snabb ut på stillbild iaf.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |