GSXR1100R
The older i get the faster i was
Knyt ett snöre i en plånbok och göm dig i en buske, när nån kommer och försöker att ta plånboken då rycker du som fan i snöret.Lunkiz skrev:Tjena!
Vill gärna ha lite "bus" tips! det vore inte fel!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Knyt ett snöre i en plånbok och göm dig i en buske, när nån kommer och försöker att ta plånboken då rycker du som fan i snöret.Lunkiz skrev:Tjena!
Vill gärna ha lite "bus" tips! det vore inte fel!![]()
GSXR1100R skrev:Knyt ett snöre i en plånbok och göm dig i en buske, när nån kommer och försöker att ta plånboken då rycker du som fan i snöret.
GSXR1100R skrev:Knyt ett snöre i en plånbok och göm dig i en buske, när nån kommer och försöker att ta plånboken då rycker du som fan i snöret.
Ja du har mycket att lära....gsxrtobbe skrev:ja e med på det.behöver lära mig.![]()
GSXR1100R skrev:Fan oxo allt är mitt fel ...
Släpp röret nu göbbeRogerr skrev:Att det skulle ta dej såå låånnng tiid innan du själv kom till klarhett![]()
GSXR1100R skrev:Ja du har mycket att lära....
hehe .... den hojen är inte lika fin och hel nu. Du tog ett par rätt fina bilder på mig oxå den dagenCanoly skrev:Den här grabben kan.
OBS att denna bilden är tagen på en avstäng asfaltsträcka.
Han hamnade väl på sjukstugan oxoCanoly skrev:Den här grabben kan.
OBS att denna bilden är tagen på en avstäng asfaltsträcka.
då har vi ju nåt gemensamt häng med du ochså så kan von vettet lära dig ochså köra.GSXR1100R skrev:Ja du har mycket att lära....
Mr K skrev:hehe .... den hojen är inte lika fin och hel nu. Du tog ett par rätt fina bilder på mig oxå den dagen![]()
Von Vettet skrev:Efter vissa önskemål så startas nu denna tråd.
Om intresse finns i RR så kan jag och nån till erbjuda att ge tips/förslag till hur ni ska bli bättre på "bus"
Förslagsvis i samband med onsdagsgazzet.....Då är vi ju flest åkare.
skriv upp er så får vi se vilka som är intresserade:
É du kvar än?? ...utan hojj?? Låna en moppe (ej min - hör med Jimmy!) och häng med en onsdagBusfrö skrev:Och va fan skulle du kunna lära mej![]()
Klota behöver jag ingen hjälp med![]()
Nej du gubbe lilla köp en moppe så du kan öva själv först![]()
![]()
och så får dom blå en chans att hänga på![]()
![]()
Mr K skrev:hehe .... den hojen är inte lika fin och hel nu. Du tog ett par rätt fina bilder på mig oxå den dagen![]()
Aldrig i livet, jag har fullt upp med att hålla mig på två hjul, jag skulle klota på bäng gång.gsxrtobbe skrev:då har vi ju nåt gemensamt häng med du ochså så kan von vettet lära dig ochså köra.
Robz skrev:É du kvar än?? ...utan hojj?? Låna en moppe (ej min - hör med Jimmy!) och häng med en onsdag![]()
Bifogar även en bild på Robban (Alakhai-eller hur han stavade det)... TCX rokkade på den tiden... http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=15844
Killen som gick från stuntande till STCC roadracing .......Robz skrev:É du kvar än?? ...utan hojj?? Låna en moppe (ej min - hör med Jimmy!) och häng med en onsdag![]()
Bifogar även en bild på Robban (Alakhai-eller hur han stavade det)... TCX rokkade på den tiden... http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=15844
Busfrö skrev:Sist jag fråga Jimmy om jag fick låna så skrek han i luren ....du får inte äns låna min frus dam cykel![]()
![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing