wheelie/stoppie tips erbjuds!

Vad händer, när kör vi? Eller rann detta lovvärda initiativ ut i sanden :va

blev det nått igårkväll? Eftersom de va en runda i hypersnabbt tempo så visste jag att de inte var lönt att hänga me, men jag tycker de hade vatt roligt om de här blev av utan en 0.99 runda först.. utan att man tog sig till en bra plats i lugnt tempo eller att man kom överens om ett ställe först så man kan ta sig dit o träffas där istället och börja träna bus direkt :) jag o ett par till är iaf intresserade av att träffas för bus! .. nån som har koll på läget o kan uppdatera..??

cbr_micke skrev:
blev det nått igårkväll? Eftersom de va en runda i hypersnabbt tempo så visste jag att de inte var lönt att hänga me, men jag tycker de hade vatt roligt om de här blev av utan en 0.99 runda först.. utan att man tog sig till en bra plats i lugnt tempo eller att man kom överens om ett ställe först så man kan ta sig dit o träffas där istället och börja träna bus direkt :) jag o ett par till är iaf intresserade av att träffas för bus! .. nån som har koll på läget o kan uppdatera..??
det kommer flera gånger ...... kanske på lördag på dagen .....

Mr K skrev:
det kommer flera gånger ...... kanske på lördag på dagen .....
Du menar inte lördagen som i "lördagen den 2:a juli när det är banåkning på Anderstorp" väl? :7peta

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla