Ljunghusen skrev:* Nissar i keps med stuprör som avgasrör på 740n, som kör som idioter
Det innebär att du stör dig på huvuddelen av glesbyggdens manliga befolkning!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ljunghusen skrev:* Nissar i keps med stuprör som avgasrör på 740n, som kör som idioter
korvgubbe skrev:Det innebär att du stör dig på huvuddelen av glesbyggdens manliga befolkning!![]()
OLJEKYLD GSXR skrev:Folk som kör 110 i vänsterfilen på motorvägen. DRA ÅT HELVETE säger jag, och dessutom har de inte vett att flytta på sig när det blir en lucka så att vi andra som vill hålla en mer verklighetsanpassad fart kan köra förbi. Nä, de ska ju kör om en till långtradare om 500 meter så det är bäst att ligga kvar och sniiiiiiiiigla sig fram. Backspeglarna tittade de i förra veckan så varför nöta på dem i onödan. När man sedemera kommer om/ kör om på insidan när det är gott om plats så BLINKAR de med helljusen på en för att visa hur dum man var. Det skjuts av för lite folk i Sverige....
Folk som tokladdar in mot korsningar/rondeller så att man själv bromsar av ren självbevarelsedrift trots företräde, för att sekunden senare se idioten bromsa och stanna. Anpassa hastigheten i god tid för helvetes jävlar!
Folk som inte använder blinkers när de kör i rondeller. Hallå, var det inte meningen att det skulle gå smidigare i rondeller jämfört med korsningar? SE TILL ATT DET GÖR DET DÅ!
Folk som blinkar år ett håll och svänger åt ett annat i rondeller. Höger är handen du hälsar med......
Lastbilar som inte håller avståndet. Ja, du bromsar säkert bättre än min bil.....
Folk som först kör fram sin bil till porten i Gör-det-själv-hallen och sedan går och betalar, köper korv, handlar mjölk osv. Det blir kö, fatta! Betala FÖRST!
Folk som jobbar i kassan och envisas med att nia mig. " Vill Ni ha något mer?", är repliken som får mig att se mig omkring efter sällskap. Var gärna Du med mig, vi är lika mycket värda bägge två.
Ungjävlar (det här kan byggas på i all evighet) som skrämmer min hund och sedan skrattar när han blir rädd. Som tur är, för er, så har det bara hänt när mitt ex är ute med honom, personligen komemr jag jaga er till världens ände och putta er över kanten.
Bäst jag slutar nu....
korvgubbe skrev:Glömde bort att vi var på SH där alla är för coola för att erkänna att de själva varit nybörjare.. i någonting.. Här kan alla allt från födseln... wiiieeeelade redan med trehjulingen och därefter har de aldrig nuddat mark igen!
![]()
Cervantes skrev:Sen en till punkt som irriterar... Pensionärernas shopping... Är det inte alltid massa pensionärer i den långa kassa kön vid fem - sex tiden på kvällen?? dem har ju hela dagen på sig att handla men måste endå springa ner när alla andra är på väg hem från jobbet för att göra köerna extra långa...![]()

GuW skrev:Ja jösses!
Visst irriterar jag mig på vissa av sakerna som ni rabblar upp, sådär litegrann just när jag drabbas, men inte fan sitter jag högröd i ansiktet och skriver av mig om sånt som kanske händer en gång i veckan.
Angående affärer som inte tar kort, ha stålar på dig, fy fan så enkelt löst det var!
Angående folk som tar ut ett kontoutdrag innan dom tar ut pengar, ja jävlar, det tar ju säkert en hel minut extra av din tid, tid som du skulle ha kunnat sitta på arslet och flippa med fjärren.
Angående folk som står i rulltrappor istället för att halvspringa i dom, samma sak där, vad skulle du göra för viktigt dom där minuterna du förlorar på en hel dag?
Barnvagnar är stora och otympliga, dom tar plats, visst, men dom allra flesta av oss kommer att släpa omkring på en dylik en period i vårt liv.
Kundvagnar framför mjölkdisken? Vänta en liten stund på att den kunden har plockat sina prylar och går vidare, hur svårt kan det vara?
Nä just det, det är ju så jävla bråttom jämt.
LUGNA NER ER, NI MISSAR INGET VIKTIGT OM NI SAKTAR IN ERA LIV LITE!
Visst irriterar jag mig på vissa av sakerna som ni rabblar upp, sådär litegrann just när jag drabbas, men inte fan sitter jag högröd i ansiktet och skriver av mig om sånt som kanske händer en gång i veckan.
Angående affärer som inte tar kort, ha stålar på dig, fy fan så enkelt löst det var!
Angående folk som tar ut ett kontoutdrag innan dom tar ut pengar, ja jävlar, det tar ju säkert en hel minut extra av din tid, tid som du skulle ha kunnat sitta på arslet och flippa med fjärren.
Angående folk som står i rulltrappor istället för att halvspringa i dom, samma sak där, vad skulle du göra för viktigt dom där minuterna du förlorar på en hel dag?
Barnvagnar är stora och otympliga, dom tar plats, visst, men dom allra flesta av oss kommer att släpa omkring på en dylik en period i vårt liv.
Kundvagnar framför mjölkdisken? Vänta en liten stund på att den kunden har plockat sina prylar och går vidare, hur svårt kan det vara?
M.G.F skrev:Kom inte in hit om du ska förstöra ventilationen! Tror inte det är någon här inne som inte skriver det dom gör utan glimten i ögat. Men tydligen förstår inte vissa det.

Blå R1 skrev:Stör mig som satan på jävla idoter till bilförare som kör 70-95 på 90 vägar...
Håll en hastighet, inte pendla som fan... Om du gör det så kommer du få min lastbil á 21ton 10cm bakom kofångaren..
Gör även likadant om personen kör i 80 på 90 väg, om det inte finns ngn bra anledning..
Så Oljekyld GSXR, hur kör du?
(Hett tips, only for you, lastbilar går bara i 89km/h, kör 91km/h, problemet löst)
Okej, det finns lastbilar som går fortare, men det e antingen gamla häckar eller olagliga..

RF_Racing skrev:""Nummer 1: Köer. Överallt nu i jultider! Otroligt. Framför allt avskyr jag att kärringen bakom ska börja gnälla över hur lång tid det tar, HÅLL KÄFTEN FÖR FAN! Du dör inte bara för att du står i kö i 5 minuter extra på Netto!""
du skriver att du hatar köer mest av allt.. men du klagar också på de som klagar ??![]()
RF_Racing skrev:Födelsedag:
1 January, 1989

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|