What really grinds my gears...

BMW R90s skrev:
Nämde någon korvförsäljning på macken :mad:
Tankat 15L utmed RV40 i somras, 15 pers i kö
en kassa öppen och snorvarmt :huvet

jag höll på att svimma i somras när ja väntade på å få pröjsa för soppa på tappen.. nån fulgubbe på moped som höll på å trixa med lotter, å den mannen har inte alla kameler i garaget om man säger så.. (höll på å svimma för ja inte orkade ta av hjälmen å syretillförseln va extremt låg i hjälmen)

M.G.F skrev:
Ja??

Tillbaka till 125-forumet! Marsch!! :hej

hmm då kan jag klaga på att du klagar på de som klagar...

igentligen kan jag inte gå "tillbaka" till 125 forumet för att jag har aldrig ens ägt en 125a.. däremot tyngre mcar... sa du så bara för att det kändes tungt att en 16 åring tyckte att du gjorde fel :fatta!

RF_Racing skrev:
hmm då kan jag klaga på att du klagar på de som klagar...

igentligen kan jag inte gå "tillbaka" till 125 forumet för att jag har aldrig ens ägt en 125a.. däremot tyngre mcar... sa du så bara för att det kändes tungt att en 16 åring tyckte att du gjorde fel :fatta!
Jag hatar också att stå i kö, det gör väl de flesta,
men det är onödigt av folk att klaga eftersom det är något som ALLA
i kön får stå ut med.

MattE. skrev:
Jag hatar också att stå i kö, det gör väl de flesta,
men det är onödigt av folk att klaga eftersom det är något som ALLA
i kön får stå ut med.

han skrev;
"Nummer 1: Köer. Överallt nu i jultider! Otroligt. Framför allt avskyr jag att kärringen bakom ska börja gnälla över hur lång tid det tar, HÅLL KÄFTEN FÖR FAN! Du dör inte bara för att du står i kö i 5 minuter extra på Netto!"

vad menar han med "Du dör inte bara för att du står i kö i 5 minuter extra på Netto".. precis som att det inte är något att klaga på... det är liksom ingen stor sak... men endå så klagar HAN på att det är så jobbigt o det ä på nr 1 på hans lista...

:arsele

RF_Racing skrev:
han skrev;
"Nummer 1: Köer. Överallt nu i jultider! Otroligt. Framför allt avskyr jag att kärringen bakom ska börja gnälla över hur lång tid det tar, HÅLL KÄFTEN FÖR FAN! Du dör inte bara för att du står i kö i 5 minuter extra på Netto!"

vad menar han med "Du dör inte bara för att du står i kö i 5 minuter extra på Netto".. precis som att det inte är något att klaga på... det är liksom ingen stor sak... men endå så klagar HAN på att det är så jobbigt o det ä på nr 1 på hans lista...

:arsele
Man kan tycka det är jobbigt, han skrev bara att det var otroligt.
och man kan fortfarande tycka att kärringen kan hålla flabben.

:arsele :arsele

Hmmm, jag kan göra det mesta till ett irritationsmoment i min vardag. Men bara för att jag MÅSTE irritera mig på något, eller ännu hellre, irritera någon annan! Jag vet inte om jag är genom-ond eller bara korkad men jag älskar att se folk irritera sig på mig och samtidigt blir jag fylld av endorfiner efter att ha irriterat mig på något. Får jag inte ha minst ett utbrott per dag så mår jag inte bra. Det behöver dock inte vara ett högljutt sådant, det kan räcka med att jag skriker litegrann när datorn spökar eller om någon i trafiken inte gör det som passar mig.
Min tjej tycker det är lite jobbigt då hon är världens lugnaste och snällaste människa som tror gott om allt folk. Jag börjar dock få lite fason på henne då hon kan bli arg på mig när jag är arg på nåt annat :D
I trafiken dock kan jag bli rädd för mig själv ibland, men oftast lugnar jag ner mig lika fort som jag brusar upp. Bara två gånger som jag inte kunde hantera det och ena gången höll jag på att överfalla en busschaufför. Eller rättare sagt båda gångerna, men första gången hade jag fog för det då han precis körde på en tant :mad:

Dee_cati skrev:
I trafiken dock kan jag bli rädd för mig själv ibland, men oftast lugnar jag ner mig lika fort som jag brusar upp. Bara två gånger som jag inte kunde hantera det och ena gången höll jag på att överfalla en busschaufför. Eller rättare sagt båda gångerna, men första gången hade jag fog för det då han precis körde på en tant :mad:

The male version of me :skrämd
:hihi

MattE. skrev:
Man kan tycka det är jobbigt, han skrev bara att det var otroligt.
och man kan fortfarande tycka att kärringen kan hålla flabben.

:arsele :arsele

ja.. men det var inte de att hon gnällde.. utan det var det att hon gnällde för en så liten sak.. men den lilla saken klagade han med på

Ljunghusen skrev:
Alla får vara här, så fila till attityden

Jag trodde allt folk som inte förstod ironi med Smiley's hade stuckit. Men ack så fel jag verkar ha. :7peta

RF_Racing skrev:
han skrev;

Du får nog ta och slå upp ögonlocken och läsa igenom och verkligen förstå vad jag skriver.

ALLA tycker köer är lite halvtråkiga men vi BEHÖVER väl för fan inte en pensionärskärring som står och beklagar sig över hur jobbigt hon tycker det är!!?? Eller????

Dessutom går inte mina punkter i någon speciell störningsordning. Men det blir fint uppordnat med siffror.

M.G.F skrev:
Jag trodde allt folk som inte förstod ironi med Smiley's hade stuckit. Men ack så fel jag verkar ha. :7peta

Du får nog ta och slå upp ögonlocken och läsa igenom och verkligen förstå vad jag skriver.

ALLA tycker köer är lite halvtråkiga men vi BEHÖVER väl för fan inte en pensionärskärring som står och beklagar sig över hur jobbigt hon tycker det är!!?? Eller????

Dessutom går inte mina punkter i någon speciell störningsordning. Men det blir fint uppordnat med siffror.

jag har läst igenom det om o om igen... du skrev att du hatade köer... sen var du trött på hon som klagade på att hon tyckte de var jobbigt med kö.. men du klagade jhu med...

RF_Racing skrev:
jag har läst igenom det om o om igen... du skrev att du hatade köer... sen var du trött på hon som klagade på att hon tyckte de var jobbigt med kö.. men du klagade jhu med...

Men inte i kön.

Ljunghusen skrev:
Stämmer bra :hihi

Hatar alla dumma jävla skåningar som kör rätt ut utan att kolla också. Det hände aldrig när jag bodde i Linköping...........Måste vara kärnkraftsverket

Då hade du ju inte körkort. ;)

RF_Racing skrev:
okej.. men de där du dör inte för 5min extra... det gör vell inte du heller så du behöver juh inte heller klaga! det var det jag menade...

nummer 5 är bra :hihi

Okej. Vi sitter och menar helt olika saker. Men strunt samma. :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!