West coast riot någon?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Någon som ska dit? Funderar på sälja min biljet eftersom jag inte har någon att gå med, synd för det är rätt bra line up.:huvet

Det är väl bara att sticka upp och dricka lite öl så hittar du nog vänner!

Sen köper du biljetter till Metal Town också så har du helgen räddad! :yoparty

Grymt bra line-up på både metaltown och WCR.
Men en annan har inte råd i år, måste köpa grejs till el hoj så den går som den ska.:mad:
Så det blir väl att man får köpa en låda sofiero, be någon granne röka på balkongen och skicka på spotify och låssas att man är på plats.
Härligt liv.:gnissla

Hade skitgärna velat åka dit, riktigt bra band där ju! Men med 30 mil enkel resa till gbg, och hemkommen från AC/DCs konsert där för några timmar sen så säger plånboken stopp.. :(

Jag vill dit o se Social Distortion...... :Bugar
Samma här dom och pennywise är huvud anledningen till jag köpte dom.

Det är väl bara att sticka upp och dricka lite öl så hittar du nog vänner!

Sen köper du biljetter till Metal Town också så har du helgen räddad! :yoparty
Gjorde så på sweden rock va klockrent men inbilar mig att det är svårare på en endagare utan camping

Grymt bra line-up på både metaltown och WCR.
Men en annan har inte råd i år, måste köpa grejs till el hoj så den går som den ska.:mad:
Så det blir väl att man får köpa en låda sofiero, be någon granne röka på balkongen och skicka på spotify och låssas att man är på plats.
Härligt liv.:gnissla
Haha Jag har egentligen inte heller råd längre, va tänkt att jag skulle på metalltown också men de har jag inte råd med och bara wcr känns så där med tanke på att det är 40 mil och man måste köpa ölen för 50 kr st men får jag dom inte sålda eller hittar nån att haka på så drar jag dit.

Last edited:
Jag ska dit!!

Jobbar fram till 2-3 och sen bara hoppa på vagnen! Dyr öl here I coooooooooooooooooome!! Sen ska jag jobba dagen efter men det är ett senare bekymmer:banana

Ac/dc, WCR, Änglarna, Metaltown.... det finns inga anledningar att inte bo i Gbg!

Jag hade lätt gått på det bara för gogol bordello om jag hade varit i Göteborg. Har velat se dom länge nu. Är ju tyvärr hemma i norrland atm. :(

Jag hade lätt gått på det bara för gogol bordello om jag hade varit i Göteborg. Har velat se dom länge nu. Är ju tyvärr hemma i norrland atm. :(
Been there, done that, bought the t-shirt. :2cool
(Storsjöyran 2007)

Bifogat

• bdnygp.jpg
    bdnygp.jpg
    36.2 KB · Visningar: 33
fasen va den försvann fort! 600 va nog för billigt men vafan det sparade minst 2000 på min ansträngda ekonomi :D

Fan, nu blev jag nostalgisk och tårögd...
Lyckligtvis blir det öl med gamla gänget på fredag. Får se till att dra ihop en riktig nostalgisamling till dess.

Pennywise och No Fun At All på Kafé 44... Det var tider det.

[YOUTUBE-ID]9Cs1_i0Aipg[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]Ba07TOIV2KQ[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]uuYC9E5fVxw[/YOUTUBE-ID] :yoparty

.....eller för den delen när Pennywise & White Zombie spelade i Globen...

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...