Lou siffer
officiellt lammkött
Någon som ska dit? Funderar på sälja min biljet eftersom jag inte har någon att gå med, synd för det är rätt bra line up.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Samma här dom och pennywise är huvud anledningen till jag köpte dom.Jag vill dit o se Social Distortion......![]()
Gjorde så på sweden rock va klockrent men inbilar mig att det är svårare på en endagare utan campingDet är väl bara att sticka upp och dricka lite öl så hittar du nog vänner!
Sen köper du biljetter till Metal Town också så har du helgen räddad!![]()
Haha Jag har egentligen inte heller råd längre, va tänkt att jag skulle på metalltown också men de har jag inte råd med och bara wcr känns så där med tanke på att det är 40 mil och man måste köpa ölen för 50 kr st men får jag dom inte sålda eller hittar nån att haka på så drar jag dit.Grymt bra line-up på både metaltown och WCR.
Men en annan har inte råd i år, måste köpa grejs till el hoj så den går som den ska.
Så det blir väl att man får köpa en låda sofiero, be någon granne röka på balkongen och skicka på spotify och låssas att man är på plats.
Härligt liv.![]()

Ac/dc, WCR, Änglarna, Metaltown.... det finns inga anledningar att inte bo i Gbg!

Been there, done that, bought the t-shirt.Jag hade lätt gått på det bara för gogol bordello om jag hade varit i Göteborg. Har velat se dom länge nu. Är ju tyvärr hemma i norrland atm.![]()

Been there, done that, bought the t-shirt.
(Storsjöyran 2007)

Låter som att det är dags att packa väskan!![]()

Så gjorde jag o jag har inte ångrat mig än!!
Jag får en lgh den 1:a juli, dela??![]()
pennywise

Ha ha! Du är inte så kräsen va??![]()

Menar du att du är en sådan tjej man flyttar ihop med om man inte är kräsen??![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |