Webradio från Anderstorps SM!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
På söndag sänds det webradio från Anderstorp Raceway! Speakers är Humlan och Skalman. Länken ligger under nyheter på www.fiver.se

Använd Mediaplayer så ska det funka.

Finns det inte någon officiell hemsida eller i alla fall någon pdf med info och tider om helgens festligheter?

Jag har några kompisar som kanske ska komma och titta och det känns ju lite trist ge dom sista sidan av tilläggsreglerna som enda info om det hela.. Knappast något som hjälper till att dra publik.

Jag hoppas jag har missat något.

Jag har några kompisar som kanske ska komma och titta och det känns ju lite trist ge dom sista sidan av tilläggsreglerna som enda info om det hela.. Knappast något som hjälper till att dra publik.
Så sant! Motorsport i Sverige verkar ske i lönndom, av invigda för invigda. Hittar man info så är det av en ren å lycklig slump, annars verkar det mesta spridas ryktesvägen. Samtidigt klagas det på att det inte finns nån publik, och ingen har väl jublat över ekonomin heller.

Seså nu pöjkar, inte förstöra Humlans fina tråd om webradio med off-topic :pannkyss

Jag gissar att länken läggs ut när det närmar sig? Eller kan man få URL:en redan nu så man kan dela ut till vänner och bekanta :)

Eller har jag letat dåligt? :va

Jag har så dåligt ljud i laptopen. FM?

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...