Webes 2006!

Jag skall göra tecknet :squid när ni alla ligger bakom mig :arsele
 
Don Quixote skrev:
Swedie - Huuh, du har börjat bli styggt snabb även på 600. Tiderna på Knudan var jäkligt bra! Men slå dig på åsen, atorp o mantorp ska jag iaf mäkta med.

Ja, där funkade CBR'en riktigt bra. Bara o gasa o styra o se glad ut :)

R6an kommer jag nog köra snäppet snabbare på.

Jag har inte kört med 600an ALLS på Gelleråsen, så kan inte säga nånting där. Men satsar på 10 tid iaf eller lägre.
 
björn.e skrev:
Föresten har jag ju glömmt vi får ju ev in en tvitaktstaliban till R600. Han är min :yoparty resten av er får snällt varva honom efter mig :rofl

björn

Så fan heller. Han står ju i trefaldig evig tacksamhetsskuld till mig så ni kan spöa han när JAG är klar. Men det kommer nog inte vara så mycket kvar då.

För övrigt är han skyldig mig en McTasty meny. Plus att han är en gubbe och bara det räcker för att förtjäna lite förnedring.

Är inte du också det björn? Gubbe alltså.

Pelle B skrev:
Jo, jag fick lite brottom från K-skoga sist, hela helg sög, inte nog med att jag kvala som en potta, jag startade ändå sämre och när sedan treans växel började att hoppa ur kastade jag in handduken. Det har nog aldrig gått fortare att packa ihop och jag var ur depån innan ni gått imål, då var R6:an billig skall du veta.

Här har vi en riktigt dålig ursäkt. Vill bara lyfta fram den så ni andra vet hur töntigt gubbarna är.
 
Martin skrev:
Hohoo, den har vi aldrig hört innan :7peta
Sålt hojen än? :blah
Peppe K skrev:
..Från det ena till det andra hu är det med Anneli :kryckor
Tackar som undrar :) Det är fortfarande knas med nyckelbenet, men det ger sig väl nån gång :)


2006 ska jag INTE börja med att vurpa sönder redan trasig kropp :rolleyes:
Suzukin är såld och det lutar åt en 250sp... :gnissla

Jag ska hitta farten jag tappat, hittar jag den inte ska jag förhoppningsvis nöja mig med att terrorisera er alla i besiktningen, samt piska Björn till nya framgångar! :whip
 
Swedie skrev:
Ja, där funkade CBR'en riktigt bra. Bara o gasa o styra o se glad ut :)

R6an kommer jag nog köra snäppet snabbare på.

Jag har inte kört med 600an ALLS på Gelleråsen, så kan inte säga nånting där. Men satsar på 10 tid iaf eller lägre.
Om du ska köra så fort Swedie, så ska jag bunkra upp med flytande metall och trallala piller :D :D :D :D :D :D :D
 
Don Quixote skrev:
Augustsson - Ska han ens köra? Robban ska även i fortsättningen vara lika långt efter!

Sen har vi ju alla andra 600Aförarsporthojare. Packalen, Benny, Lind, Malm, Marcus m.fl. Det blir till att vara före dom också!

:3freak :3freak
Jodå, jag kommer visa mig åtminstonde lite på banorna nästa år med!! Inte vågar man lämna er helt ensamma..! :tungan Dock ser det inte ut som vi möts i samma klass just nu iaf...
För övrigt får tiderna tala sitt tydliga språk, har märkt att du mår bra av resultatet från Mantorp. Njut av det så länge du kan... ;) Typ, tills vi ses i Brno kanske?! :banana
 
Torkel skrev:
41 år 1 månad och 1 dag. Pungt.
Blir man automatisk a-Förare vid den åldern. :3freak
Vet du Torkel jag kommer nog bli snabbast i R1000 2006 med min Ducce
för jag blir nog den ände som kör Ducce :tummenupp :tummenupp :tummenupp
 
björn.e skrev:
Nop han är ju från våra mindre utveklade delar av Sverige och där har dom bara två typer av däck, Fram och Bak :7peta

björn

Vi har nu i samråd med en av världens största däckstillverkare tagit fram en ny typ av slicks, man kan helt använda samma däck både fram och bak, bredden ställs in med däckstrycket och hårdheten justeras med olika mängder amoniak. Vill man istället ha regndäck kommer det finnas ett pre-sliced mönster som man bara drar bort. All denna utveckling har skett i i Sveriges mest utvecklade och rent av smartaste område, nämligen västkusten. Pungt. :fyllisar
 
Jonte VSB R-T skrev:
Jo det har ju aldrig skadat. Men bara om du kallar mig slyna under tiden. :kiss


:whip Passa dig för vad du önskar :D

björn

Pelle B skrev:
Vi har nu i samråd med en av världens största däckstillverkare tagit fram en ny typ av slicks, man kan helt använda samma däck både fram och bak, bredden ställs in med däckstrycket och hårdheten justeras med olika mängder amoniak. Vill man istället ha regndäck kommer det finnas ett pre-sliced mönster som man bara drar bort. All denna utveckling har skett i i Sveriges mest utvecklade och rent av smartaste område, nämligen västkusten. Pungt. :fyllisar


A-FÖRAR FASONER :4skrika

björn
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top