Webes 2006!

Kan detta inte vara en generell tråd istället för alla? :)

Jag satsar iaf på 1 (eller fler om det går) sekund bättre än vad jag lyckades med i år.

Gelleråsen: låg 1,08
Sviestad: Låg 52
Falkenberg: Låg 46
Anderstorp: Låg 1,37, hög 1,36
Knutstorp: Låg 1,02

Glömde ju det personliga hetsandet så here goes:

Erik Jorpes - Trots den fullständiga förnedringen :pannkyss 2005 tar jag ändå med dig i listan som en värdig motståndare. Bättre personbästa på alla banor samt före i mål på alla tävlingar. (Minns gälleråsen, det händer aldrig igen! :mad: )

Swedie - Huuh, du har börjat bli styggt snabb även på 600. Tiderna på Knudan var jäkligt bra! Men slå dig på åsen, atorp o mantorp ska jag iaf mäkta med.

Augustsson - Ska han ens köra? Robban ska även i fortsättningen vara lika långt efter!

Sen har vi ju alla andra 600Aförarsporthojare. Packalen, Benny, Lind, Malm, Marcus m.fl. Det blir till att vara före dom också!

:3freak :3freak

Macke skrev:
Jo, visst... Vi kan räkna bort alla banor där jag är snabbare än dig.. Inga problem... :FU :D

Haha.. va fan nästa år blir det så mycket spö... kommer flyga om dig med nya hojen..

sunkan skrev:
Haha.. va fan nästa år blir det så mycket spö... kommer flyga om dig med nya hojen..

Tur att vi inte kör i samma klass då.... :hihi

Jag kör efter "snabbast i depån" som vanligt ja... :tummenupp

Macke skrev:
Tur att vi inte kör i samma klass då.... :hihi

Jag kör efter "snabbast i depån" som vanligt ja... :tummenupp

Hehehe där är du fan snabbast också... borde skaffa dig en minimoto med samma lack som zx10:an.

Eller skulle de förbjuda "depåmoppar" 2006??

sunkan skrev:
Hehehe där är du fan snabbast också... borde skaffa dig en minimoto med samma lack som zx10:an.

Eller skulle de förbjuda "depåmoppar" 2006??

Funderade på det, men nu när depåmoppar ska förbjudas så känns det ju onödigt att släpa på en sån.... :rolleyes:

Macke skrev:
Funderade på det, men nu när depåmoppar ska förbjudas så känns det ju onödigt att släpa på en sån.... :rolleyes:

Varför ska de förbjuda dem? känns ju lite sådär...
Händer det olyckor med de där mopparna?

Jävla tönt sverige ska i princip gå emot strömmen.
Kan de inte sätta in någon åldergräns på 18 år eller nåt sånt.
Jag orkar inte gå det är alldeles för långt.

Last edited:
sunkan skrev:
Varför ska de förbjuda dem? känns ju lite sådär...
Händer det olyckor med de där mopparna?

Jävla tönt sverige ska i princip gå emot strömmen.
Kan de inte sätta in någon åldergräns på 18 år eller nåt sånt.
Jag orkar inte gå det är alldeles för långt.
Du får ha en depåmoppe som används till vettiga saker som att köra saker till bandepån etc. Fiddys och andra leksaker kan man leka med på annan plats.

Gustav O skrev:
Du får ha en depåmoppe som används till vettiga saker som att köra saker till bandepån etc. Fiddys och andra leksaker kan man leka med på annan plats.

Så tex på anderstorp. Om jag har mitt tält längst bort. får inte jag ta min minimoto och åka och köpa lunch??
I så fall e det ju ett skämt.

sunkan skrev:
Så tex på anderstorp. Om jag har mitt tält längst bort. får inte jag ta min minimoto och åka och köpa lunch??
I så fall e det ju ett skämt.
Eftersom folk inte kan bete sig som något så när vuxna människor i depån så har det blivit så ja.

Föresten har jag ju glömmt vi får ju ev in en tvitaktstaliban till R600. Han är min :yoparty resten av er får snällt varva honom efter mig :rofl

björn

björn.e skrev:
Föresten har jag ju glömmt vi får ju ev in en tvitaktstaliban till R600. Han är min :yoparty resten av er får snällt varva honom efter mig :rofl

björn
Han måste väl få sin Honda såld först?

Back