Webes 2004

Don Quixote skrev:
Ska Miinin koera STD600 saeger ni? Varfoer denna kovaendning?

Som komplement till SBK, precis som Micke Nilsson mfl. väljer att göra. Billig träning anser de antagligen..

Miinin kommer köra 600 std på Suzukis nya 600 men även fortsätta i superbike på en GSX100R ihop med Per Johansson.

Även Micke Nilsson och Mattias Matsson kommer köra 600 std på Suzukis nya hoj och dom är nog att räkna med dom me..

Pålle skrev:
Som komplement till SBK, precis som Micke Nilsson mfl. väljer att göra. Billig träning anser de antagligen..

Dessutom passar det säkert Suzuki bra att deras fabriksförare kör deras nya 600:a.

Goodstuff skrev:
Brink får ju "ganska" vassa konkurrenter, Micke Nilsson och Miinin tex, i STD600 så han lär få jobba ordentligt.

vilka??

vem e det??

nä men det ska bli skit kul att få köra med lite snabbt folk, sen ska man bara lära sej köra lite fortare.... :yoparty
vi får se jag kanske blir sist.. eller inte...

ps. johno tycker säkert det e jätte kul att ni sätter världens press på honom att han ska vinna hela skiten......

(men han vinner säkert lätt annars e han ju kass...) :7peta

oscar skrev:
Du har redan kört med snabbt folk, och se hur det gick... :D

jag bara såg nått rött som stod stilla på banan, jävla rookie håll i ytter kant nästa gång :kocko

oscar skrev:
Redan om 2 veckor har första tävlingen avklarats och ännu finns ej några RIKTIGA Webes Trophy-utmaningar. Ut med språket!!!

Själv tänker jag börja lite nätt med att spöa Jalle, Chrille och Mummel18 på Anderstorp! :hihi

Med tanke på resultatet i Anderstorp tror jag att både Chrille och Mummel18 är nöjda med att ha lämnat WO. :hihi

Goodstuff skrev:
Med tanke på resultatet i Anderstorp tror jag att både Chrille och Mummel18 är nöjda med att ha lämnat WO. :hihi
Ta fjollmoppen och ställ upp i R600 på knudan, där har du inget handikapp enligt OnOff

Goodstuff skrev:

Så fan heller. WO är aldrig kul.

Dessutom imponerar Oscar, han är inte oslagbar. Han kapade 4-5 sek från förra året, jag hade hållt samma nivå OM jag hade kapat 2-3....

Last edited:
Eftersom jag inte hittar mina gamla utmaningar så kommer dom här: Pjoscar ska få se min rygg under hela rejset på knudan, Chrille har jag redan slagit på WO, Granny får nog vila lite från mina utmaningar eftersom jag inte sparkar på nån som ligger ner, GSXR1100ZXR790RRRRRR ska jag varva minst en gång under sprintrejset och minst 5 ggr under ERF, Wenhov ska få igen för förra årets nederlag på knudan. Så, det får räcka för stunden!

Gissa om jag kommer att få äta upp detta...... :D

Nr:18 skrev:
Eftersom jag inte hittar mina gamla utmaningar så kommer dom här: Pjoscar ska få se min rygg under hela rejset på knudan, Chrille har jag redan slagit på WO, Granny får nog vila lite från mina utmaningar eftersom jag inte sparkar på nån som ligger ner, GSXR1100ZXR790RRRRRR ska jag varva minst en gång under sprintrejset och minst 5 ggr under ERF, Wenhov ska få igen för förra årets nederlag på knudan. Så, det får räcka för stunden!

Hmm, har ni en tävling i vem som kan lämna flest WO's eller?
:rolleyes:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...