Webes 2004

Jag ska...

Spöa och varva GSXR1100R
Spöa Allan (Granny)
Spöa Wenhov
Spöa Humlan
Hmm... spöa... Swedie
Spöa Superbike-Roger
Spöa Roger Strand
Spöa Diablo
Spöa pilsner(Team True Blue)
Spöa Macke
Spöa Talpai

VA!? Hörde jag någon säga ¨storhetsvansinne¨...!? :D

oscar skrev:
Jag ska...

Spöa och varva GSXR1100R
Spöa Allan (Granny)
Spöa Wenhov
Spöa Humlan
Hmm... spöa... Swedie
Spöa Superbike-Roger
Spöa Roger Strand
Spöa Diablo
Spöa Macke
Spöa Talpai

Hög målsättning ska vara bra har jag hört...... :D

McB skrev:
Eller också är somliga saker så självklara att de inte behövs sägas...

:fakta Tänkte bla inte skriva att jag skulle varva gamlot, vilket ju är självklart, men det gör jag för att det inte ska bli bråk sen när han ska äta!

Pudeln SKA inte behövas nämnas...

oscar skrev:
:fakta Tänkte bla inte skriva att jag skulle varva gamlot, vilket ju är självklart, men det gör jag för att det inte ska bli bråk sen när han ska äta!

Pudeln SKA inte behövas nämnas...
Du kommer att få käka grus :arsele

oscar skrev:
När jag kliver ur makaronibilen efter att du har voltat den i Häckeberga eller...!?
Om du kör 1.03 på Knudan så kommer du att varva mig, men troligen så klotar du i hårnålen på tredje varvet

oscar skrev:
Jag ska...

Spöa och varva GSXR1100R
Spöa Allan (Granny)
Spöa Wenhov
Spöa Humlan
Hmm... spöa... Swedie
Spöa Superbike-Roger
Spöa Roger Strand
Spöa Diablo
Spöa Macke
Spöa Talpai

Behöver jag nämna att jag INTE behöver äta...!? :D Hann till och med att varva gamlot... :rofl Grattis till Mats och grattis (det bär emot som fan) till MrLind som knyckte sista platsen på pallen från mig! :tummenupp

oscar skrev:
Jag ska...

Spöa och varva GSXR1100R
Spöa Allan (Granny)
Spöa Wenhov
Spöa Humlan
Hmm... spöa... Swedie
Spöa Superbike-Roger
Spöa Roger Strand
Spöa Diablo
Spöa Macke
Spöa Talpai

Jaså, man har blivit omnämnd här... :va Oscar, du tycker inte det är pinsamt att kvala in endast ett startled framför svensk roadracings motsvarighet till "Eddie 'the Eagle' Edwards" (syftar på mig själv då, alltså...)? Det borde faktiskt ses som ett misslyckande att fullgöra utmaningen att spöa mig. :D

Jag smyger in en ny utmaning då: Revansch på GSXR790SKURHINK på klubbracet imorgon. Hinner makalöse Brink dessutom bistå mig med lite stötdämparfix så ska jag inte bara ha revansch på nämnde skurhink, jag ska förnedra honom :näsblod

Får käka lite grann, lyckades inte varva GSXR1100RRRR, det fattades ett varv för att jag skulle hinna ikapp :mad: . Wenhov lyckades jag dock piska med 14 sekunder! Revanch sedan i höstas :7peta

Diablo skrev:
Jaså, man har blivit omnämnd här... :va Oscar, du tycker inte det är pinsamt att kvala in endast ett startled framför svensk roadracings motsvarighet till "Eddie 'the Eagle' Edwards" (syftar på mig själv då, alltså...)? Det borde faktiskt ses som ett misslyckande att fullgöra utmaningen att spöa mig. :D

Jag smyger in en ny utmaning då: Revansch på GSXR790SKURHINK på klubbracet imorgon. Hinner makalöse Brink dessutom bistå mig med lite stötdämparfix så ska jag inte bara ha revansch på nämnde skurhink, jag ska förnedra honom :näsblod

Bla bla bla jag körde R-1000 på lördagen och då fick du storsmisk, sen ett ERF på eftermiddagen föjt av klubbrace på Söndagen... fi satan va jag är trött, aldrig mer 3 race på en helg :död

Att jag släppte förbi dig på klubbracet berodde på att GUL feskörde och blockade mig :rolleyes:

Nu går Missilen som ett skott igen, man skiter i kallingarna av all g-kraft...

GSXR1100R skrev:
Bla bla bla jag körde R-1000 på lördagen och då fick du storsmisk, sen ett ERF på eftermiddagen föjt av klubbrace på Söndagen... fi satan va jag är trött, aldrig mer 3 race på en helg :död

Att jag släppte förbi dig på klubbracet berodde på att GUL feskörde och blockade mig :rolleyes:

Nu går Missilen som ett skott igen, man skiter i kallingarna av all g-kraft...

Ska vi tävla i ursäkter så skulle jag lätt kunna komma på tio bra anledningar till att jag släppte dig på B-racet, men jag sänker mig inte till det. Jag körde två race denna helgen, skulle kunna kört fyra till och ändå förödmjukat dig igen. Loooser... :tungan

Dina gaykrafter skulle få vem som helst att skita på sig... håll dig på avstånd är du snäll. :skrämd

;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...