Webes 2004

valmers skrev:
Ska jag faxa ner journalen? Detta är annat än din ynka förstorade prostata och medföljande inkontinens.
Riktiga RR förare bryr sig inte om sådana petitesser, ur med skrotet och kör nu :rolleyes:

Nyteknik skrev:
Pinsam föredetting till och med. :tungan
Depå- och läktarexpert, om jag får be.

Ärligt talat skulle det vara kul att hoppa på en hoj och prova några varv på Gelleråsen nu (bara det ett framsteg), men känner att kroppen inte skulle palla. Var och lirade bowling härom kvällen, och efter en timmes utövande av denna otroligt fysiskt krävande sport var det knappt att jag kunde gå dagen efter. Tråkigt, men bara att inse fakta; kroppen har tagit mycket stryk.

valmers skrev:
Depå- och läktarexpert, om jag får be.

Ärligt talat skulle det vara kul att hoppa på en hoj och prova några varv på Gelleråsen nu (bara det ett framsteg), men känner att kroppen inte skulle palla. Var och lirade bowling härom kvällen, och efter en timmes utövande av denna otroligt fysiskt krävande sport var det knappt att jag kunde gå dagen efter. Tråkigt, men bara att inse fakta; kroppen har tagit mycket stryk.
Det är åldern, jag har samma problem men inte f-n gnäller jag :fatta!

vinnare av rookie1000 serien blir antingen Mats Törnvall eller Johno
Vinnare i std 600 blir Anders Brink..........Damn I'm good!!!

Von Vettet skrev:

Du ska inte sia om vinnare, du ska säga vem DU kommer att spöa! Jag kommer förresten att spöa dig... :D

Von Vettet skrev:

När det gäller Rookie 1000 är det svårt att säga vem som skall vinna. I std 600 kommer säkert Brink göra bra ifrån sig, kanske t.o.m vinna - men då måste han kapa några sekunder på sina varvtider ( Std600 Vs R600, 2003 ).

Det skall bli mkt spännade att följa denna säsong från läktarplats :tummenupp

Zilversurfer skrev:
När det gäller Rookie 1000 är det svårt att säga vem som skall vinna.

Jag tror lite som Von Vettet. Antingen Johno (om killen inte kör sig fördärvad innan säsongen är slut) eller Mats!

Brink får ju "ganska" vassa konkurrenter, Micke Nilsson och Miinin tex, i STD600 så han lär få jobba ordentligt.

Goodstuff skrev:
Brink får ju "ganska" vassa konkurrenter, Micke Nilsson och Miinin tex, i STD600 så han lär få jobba ordentligt.

Äh... M.Nilsson körde bara 42or förra året på Falken och det kan ju inte vara så svårt att slå... :rolleyes:

Ska Miinin koera STD600 saeger ni? Varfoer denna kovaendning?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT