Wcx spring party/Grillfest 24/5

Ville tacka för den fina hjälpen idag ni gav den nye killen......det gick kanske lite väl fort?!! Men, men....det verkar som om jag har hittat orginaldelar.....i alla fall sidkåpan för 1900.....får leta lite till efter toppen. Det var ngn som nämnde ngt om en kille i Partille...vad var det för ngt? Vad hette det stället? Hittar ni ngt som e för Honda CBR 600 02 så får ni gärna hojta till!!!
Nästa gng åker jag sist.....ta med termosen så ni kan dricka er varma medans jag hinner ikapp!
Ha det bra ikväll!

P.S. På vägarna igen om ett par veckor!

Skönt det gick bra med dig! Resten är bara pengar iaf. Lycka till med att fixa hojen. :)

PS.
Kanske lite OT i denna tråd. ;)

Tack för en riktigt trevligt fest. Ordentligt röj som vanligt. :yoparty
Kommer personligen dock inte att återkomma då -jag- tyvärr inte orkar med moppe-folket.

Kommer personligen dock inte att återkomma då -jag- tyvärr inte orkar med moppe-folket.

Ställde dom till me nåt otyg? Var där och kollade en tur nykter nu. Såg ut som vissa hade riktigt trevligt iaf :)

Ja,,Då va man hemma,,och ska anfalla kudden,,,tack för en kul grill fest...... De rockade fett..:yoparty :yoparty

Personligen hade jag riktigt trevligt med 125cc folket :)

Däremot de andra fuckona, som inte kör hoj, dom hade jag alla gånger klarat mig utan! :gnissla

Tack till Linus, Limez och Zarell som såg till att jag kom välbehållen hem.... :)

en bild säger mer än 1000 ord..

ahahaha fy fan. Det var det värsta jag sett :D :näsblod :rofl

Den enda som körde något i närheten av moppe var väl Bauen på 70cc'n. Fast sen låter ju 2 takts 125orna som moppar också, så vi får väl ha som policy att det är 4 takt som gäller :yoparty

:7peta på dig Nima....:D

Last edited:
Personligen hade jag riktigt trevligt med 125cc folket :)

Däremot de andra fuckona, som inte kör hoj, dom hade jag alla gånger klarat mig utan! :gnissla

Tack till Linus, Limez och Zarell som såg till att jag kom välbehållen hem.... :)

Och vi hade trevligt med dig! :brynad
:rolleyes:

Håller med dig, dom som bara kommer dit för att dom har "hört" att det är fest :mad:

Vassegod :tummenupp Vi ses på tisdag! :yoparty :)
Föresten.
När vi körde mellan Särö och Valldatrekant såg vi en grävling ligga mitt i vägen. Jag kände att den inte borde ligga där, med tanke på hur hårda dom är att köra på med hoj, så vi stannade och vände och skulle putta bort grävlingen från vägen. Jag tänkte se om den fortfarande var varm och la handen några cm ovanför magen påren, då börjar den vrida på sig och försökte "hugga" efter handen. Jag kännde att den inte kunde ligga där och lida, så jag bad Linus att hämta "fälgkorset" (som inte alls var ett kors utan en stålpinne med hylsa i änden). Riktade ett par hårda slag mot nacke/bakhuvud och slog ihjäl den lille stackaren. Sen puttade vi ner den i diket. Kändes väldigt skönt att ha gjort en god gärning, både för att minska lidandet för grävlingen och att eventuelt ha räddat en motorcyklist :tummenupp

TREVLIG FEST!!! Bilder kommer upp under morgonen/dagen, förhoppningsvis :tummenupp :yoparty

Tack Gottis och ni andra :tummenupp

Nej tyvärr. Det blir (kan bli) massa problem med minderåriga. Men du är välkommen när du fyllt 18 :tummenupp

Jag var tyvärr inte där, men det var väl ändå 18 års gräns på festen vad jag kan se..!!??
Hur som helst, hoppas ni alla hade en jäkligt trevlig kväll.:yoparty

Grym fest :tummenupp

Någon som sett till min mobil?
Måste ha tappat den när jag skulle åka... En samsung D900.
Hör gärna av er om ni hittat den!

Så här i nyktert tillstånd dagen efter, så får jag säga att detta va faktiskt en av de sämmre festerna, trorts min vinst under kvällen :hihi

Jag hade kul, men inte så kul som det brukar vara, om det beror på mitt humör den senaste månaden i samråd med alkohol, musiken, 14-isarna på dansgolvet eller att jag vrickade till min fot.... det vet jag inte men det känns som att det inte va lika mycket drag som det brukar vara :va

Jag kommer givetvis komma igen nästa gång, oavsett om det slinker in ett och annat moppefucko i samlingen.
Dock finns det en person som jag gärna skulle slippa se där, som va en klar stämnings förstörare.
Hon va dock inte direkt otrevlig mot mig personligen, men att behöva höra hennes gnäll, elaka kommentarer och taskiga attityd på festen, gör mig och andra irriterade. Det är direkt opassande på en fest.

Jag nämner inga namn, men ni som va med lär ju veta vem denna donna/(hagga :gnissla )är...

oavsett om det slinker in ett och annat moppefucko i samlingen.
Dock finns det en person som jag gärna skulle slippa se där, som va en klar stämnings förstörare.
Hon va dock inte direkt otrevlig mot mig personligen, men att behöva höra hennes gnäll, elaka kommentarer och taskiga attityd på festen, gör mig och andra irriterade. Det är direkt opassande på en fest.

Hmm, angående dessa moppefuckona som det snackas om så känner man sig rätt utpekad:va
Anågende "stämmningsförstöraren" så antar (vild spekulation bara som jag nog inte ska gå in på mer) jag att det var den personen (tjejen) som stod brevid soffan vi satt i vid 3-tiden, väntade ju bara på innan denne person skulle spy ner hela golvet:gnissla tur att man han i sticka sticka innan något sådant... hände

Last edited:
Hmm, angående dessa moppefuckona som det snackas om så känner man sig rätt utpekad:va
Anågende "stämmningsförstöraren" så antar (vild spekulation bara som jag nog inte ska gå in på mer) jag att det var den personen som stod brevid soffan vi satt i vid 3-tiden, väntade ju bara på innan denne person skulle spy ner hela golvet:gnissla tur att man han i sticka sticka innan något sådant... hände

Ni är hur coola som helst,:tummenupp ,,trevliga killar är ni...:tummenupp

Vafan, är ni bakfylletjuriga eller vad är det med er????

Jag hade AP-trevligt i alla fall:tummenupp :tummenupp :tummenupp

\m/

Back