Wcx spring party/Grillfest 24/5

hmm...
Nu är helgerna fulla... WCX den 24:e, Hojride 31:e och Lelleveckan f o m 8 juni... Kul kul :tummenupp

upp en lista hur många som tänker grilla skulle underlätta för oss som fixar grillar och kol. Samt talrikar och bestik

Nej tyvärr. Det blir (kan bli) massa problem med minderåriga. Men du är välkommen när du fyllt 18 :tummenupp

Fasen, jag som bara läste första inlägget där det stod att det var öppet för alla:huvet Nu hade jag ju planerat in det här.

Jaja, jag får nöja mig med de "privata" sporthojs-grillkvällarna :tummenupp

1. Bauen
2. Sienna (Om inte Blomman kommer dit får väl jag leta fram mina stayups då :huvet ) :rolleyes:
3.
4.
5.
6. Paser
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15
16.
17.
18.
19.
20.
69. Kolle, drar med massa mer men vet ej vilka än

Last edited:
2. Sienna (Om inte Blomman kommer dit får väl jag leta fram mina stayups då :huvet ) :rolleyes:

Ah, så du tänker inte åka med de andra till Smögen då? i så fall stannar jag med hemma.... :tuttar ingen WCX fest utan blomman...

Här ska fanemej partajas ordentligt på gammalt hederligt slamp-vis :yoparty

1. Bauen
3. Blomman
4.
5.
6. Paser
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15
16.
17.
18.
19.
20.

Ah, så du tänker inte åka med de andra till Smögen då? i så fall stannar jag med hemma.... :tuttar ingen WCX fest utan blomman...

Helt rätt. Kul att du kommer! :tummenupp

Limez: Sorry. Men jag lovar dig en sak. När du fyllt 18 och kommer till en av våra fester så bjuder jag på första ölen.

F'N va bra, jag hatar stay-ups :D

1. Bauen
2. Sienna +2 lr 3 till
3. Blomman
4.
5.
6. Paser
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15
16.
17.
18.
19.
20.

Last edited:
1. Bauen
2. Sienna +2 lr 3 till
3. Blomman
4. Arkefrän samt frun iklädd stayups :tummenupp
5.
6. Paser
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15
16.
17.
18.
19.
20.

Vilket snack om stayups, vad är det för fel att nöja sig med tokkort slampig kjol, funkar alltid:D

Då gör du fel:D
Funkade det igår?:tummenupp

Haha, det var ju lite väl kallt igår. Lite roligt var det när vi kom dit, alla sitter i vinterkläder, så kommer blomman i "fest/sommar-kläder" :D :) Jag hade ju åtminstånde långa byxor och en skinnjacka :gnissla men det var kallt ändå:)

jag lovar att den som klär sig slampiaskt får ett pris ;)

Back