WCX kräftskiva 1/9 2007

[QUOTE

Ska det förfestas också :confused:

Jaja, vart ska jag då??? :hoppa:[/QUOTE]

Man vet ju aldrig, har ingen aning hur jag ska ta mig dit än men det löser sig nog... Jag förfestade hela natten förövrigt.:yoparty

Bögar verkar ju gilla blommor så det passar ju bra, ska ta med mig en regnbågsflagga ikväll då:D

ja tack till gottis som skötte det bra!

Last edited:
Tack själv, för all del:)

Och STORT tack till Magnus som fixade hem mig trots mitt tillstånd..

Jag ber verkligen alla om ursäkt för ikväll :(

Du såg ju hyfsat städad ut när vi åkte... kanske skulle tagit dig i nackskinnet och lyft med dig hem ändå då.

Vem var förresten den där lilla blonda kravallbruden som verkade så arg på Keso (eller hela världen). När jag gick förbi så stod hon och vevade med en barstol mot den ack så onyktre Keso.

Last edited:
Du såg ju hyfsat städad ut när vi åkte... kanske skulle tagit dig i nackskinnet och lyft med dig hem ändå då.

Vad har han gjort?? Berätta, berätta! :nyfikenienstrut

Vem var förresten den där lilla blonda kravallbruden som verkade så arg på Keso (eller hela världen). När jag gick förbi så stod hon och vevade med en barstol mot den ack så onyktre Keso.

kanske skulle ni gjort det.... men det va nån.. *host* häggen *host* magnus *host* som drev mig till att dricka två shotts med....

ua, inge bra alls, ja kunde knappt stå upp sen... men men jag drack ju dem trots allt så det är mitt eget fel...:gnissla

Den arga lilla blondinen va kesos... ja vad man nu kallar det... FÖ. roberstzons inneboende. men hon och Keso hade nått otalt där och sen gick nån emellan för keso blev arg, och sen gick gottis emellan.....

ja stavfel mm skyller jag på dom här satans lösnaglarna... död åt dem :mad:

Vad har han gjort?? Berätta, berätta! :nyfikenienstrut

Jag står och pratar med duke gollum när hon plötsligt i förbifarten slår mig stenhårt i magen, aldrig träffat eller pratat med puckot innan. :dummer

3146436 Jag står och pratar med duke gollum när hon plötsligt i förbifarten slår mig stenhårt i magen, aldrig träffat eller pratat med puckot innan. :dummer
Inte jag väl? :va

ne vi har ju träffats innan.... :) ahhh, sängen kallar på mig igen, jag hör det klart och tydligt :zpy

Nej, den "lilla blonda kravallbruden " :)

Var det inte Häggens brunett som gjorde det? Hade jag för mig men man hade ju stenkoll på allt hehe:yoparty
Kul att vara hemma vid 9 och vakna med världens ryggskott:mad:
Så var är alla hemska kort:gnissla

3146735 Var det inte Häggens brunett som gjorde det? Hade jag för mig men man hade ju stenkoll på allt hehe:yoparty
Kul att vara hemma vid 9 och vakna med världens ryggskott:mad:
Så var är alla hemska kort:gnissla
Ssshhhhyyy, det finns inga kort har jag hört, det som inte finns på bild har aldrig hänt :rolleyes:

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna