WCX kräftskiva 1/9 2007

Sofie är säkert mycket välkommen men jag tror inte hon kommer gå själv dock.
Jag ska provjobba på mitt nya jobb på lördag pch det beror lite på när jag får sluta där, och sen börjar jag 8.00 på söndagen... :( Men ja jobbar hårt för att byta bort det, men det ser inte ljust ut alls :(

KEPS-Elin..... konkurens? :rolleyes: :rofl :D :hihi

jasså.. men ja.... hon kan gå med mig :tummenupp
Ska du börja ett till....:D
ja byt bort.....

Haha ja e det inte konkurens då?

Muahaha!! Jävligt roligt att hon nu officiellt heter Keps-Elin!! :D

ja så ta med kepsar så hon kan kräkas :yoparty

Haha, you wish! Jag ska nog se till att vi får en trevlig tillställning du och jag. :sissy

ok.. ja vi får se....

Last edited:
jasså.. men ja.... hon kan gå med mig :tummenupp
Ska du börja ett till....:D
ja byt bort.....

Tiderna bortbytta :banana Här ska partas, gör plats åt Blomman :yoparty

Haha ja e det inte konkurens då?
Ööööhhhhh..... jo visst :gnissla jag är osäker på om jag vågar komma, hon kanske tar min sociala plats om hon nu inte spyr och däckar efter 10-15 min innanför dörrarna :rolleyes: Av nån anledning känner ja mig inte speciellt hotad :hihi

ja så ta med kepsar så hon kan kräkas :yoparty
Du behöver nog bara en, sen däckar hon ju :D

3142158 Haha. stackars Keps-Elin. Vem känner henne egentligen? :va
Det är en klasskompis till mig som jag gjorde misstadet att ta med till WCX en gång....

Last edited:
då va lokalen klar syns i morgon ta med så många ni kan plats finns det :yoparty

Gottis har självklart fixat två lasrar,två andra fräcka ljus leksaker samt en st rök maskin....med lagom rök :)

sen vill jag bara göra klart att jag har inget ansvar för musiken imorgon den har DON Q ansvar för önskas någon specilet så med tag en bränd skiva :tummenupp

syns imorgon nu ska jag sova och sen upp kl 6 för att sticka till anderstorp :tungan

Bifogat

• 20070831076.jpg
    20070831076.jpg
    43.5 KB · Visningar: 64
  • 20070831077.jpg
    20070831077.jpg
    52.8 KB · Visningar: 56
Ser trevligt ut, fint fixat Gottis. Hoppas ingen snubblar över bordet sen och gör sig illa bara, när det dansas skall.

självklart så hjälps alla åt när vi har käkat klart att fälla ihop borden :) och plocka undan dem

då va lokalen klar syns i morgon ta med så många ni kan plats finns det :yoparty

Gottis har självklart fixat två lasrar,två andra fräcka ljus leksaker samt en st rök maskin....med lagom rök :)

sen vill jag bara göra klart att jag har inget ansvar för musiken imorgon den har DON Q ansvar för önskas någon specilet så med tag en bränd skiva :tummenupp

syns imorgon nu ska jag sova och sen upp kl 6 för att sticka till anderstorp :tungan

Haha Gottis fixar Häggen monterar och lagar :D :yoparty
Ja det blir fett imorrn så kom dit för fan... stan va stressad den ena lasern är.. får ingen epeleptiskt anfall av den får man aldrig det :tummenupp
Nej men för fan det blir sjukt bra.. Har även hjälpt gottis släpa dit ett smärre antal (ca35st) pallar för att brasan skall hållas levande :tungan

Du behöver nog bara en, sen däckar hon ju :D

Tar med en extra fin då från Gotlands Lantmän :D
Grön/vit med grön genomskinlig skärm :tuttar

Last edited:
3144241 Haha Gottis fixar Häggen monterar och lagar :D :yoparty
Ja det blir fett imorrn så kom dit för fan... stan va stressad den ena lasern är.. får ingen epeleptiskt anfall av den får man aldrig det :tummenupp
Nej men för fan det blir sjukt bra.. Har även hjälpt gottis släpa dit ett smärre antal (ca35st) pallar för att brasan skall hållas levande :tungan

Tar med en extra fin då från Gotlands Lantmän :D
Grön/vit med grön genomskinlig skärm :tuttar
Nu är det oficiellt, KEPS-Elin kommer inte....

Sofie kanske kommer, ni får tjata lite här i tråden så ja kan visa henne att ni vill ha med henne, hon tror mig inte :gnissla:

Klädsel inför morgondagen är utvalt och denna gången innefattar den alla lämpliga delar som bör infinna sig under själva utstyrseln ;)

Vad ska Don Q bakom disken att göra? Hur ska ja då nå att hångla med honom? Han är ju min oficiella reserv om det skiter sig :rolleyes:

Nu är det oficiellt, KEPS-Elin kommer inte....

Sofie kanske kommer, ni får tjata lite här i tråden så ja kan visa henne att ni vill ha med henne, hon tror mig inte :gnissla:

Klädsel inför morgondagen är utvalt och denna gången innefattar den alla lämpliga delar som bör infinna sig under själva utstyrseln ;)

Vad ska Don Q bakom disken att göra? Hur ska ja då nå att hångla med honom? Han är ju min oficiella reserv om det skiter sig :rolleyes:

Sofie, jag vill ha dig!!!! Jag kan ge dig allt och lite till :drool.

Vem har du satt längst upp på hångellistan för kvällen?
Om det skiter sig riktigt illa så kan du ju ta Häggen i brist på annat, han borde vara lättfångad runt 3-snåret nån gång! Om inte du gör det så gör jag det :brynad.

Jag+flicka kommer också. Dennis och Kyngen kommer också.. Eller vad säger du banger-Andreas?;):slicka

3144406 Sofie, jag vill ha dig!!!! Jag kan ge dig allt och lite till :drool.

Vem har du satt längst upp på hångellistan för kvällen?
Om det skiter sig riktigt illa så kan du ju ta Häggen i brist på annat, han borde vara lättfångad runt 3-snåret nån gång! Om inte du gör det så gör jag det :brynad.
Hi´s all your´s my friend ;)

Ska man ha en hångel lista med..... :va ja jag får väl knåpa ihop en sådan under dagen då ;)

3144442 Jag+flicka kommer också. Dennis och Kyngen kommer också.. Eller vad säger du banger-Andreas?;):slicka
GRYMT att Elisabeth kommer, fyfan va skoj :banana

Tar Dennis med sitt nya kap också eller? :brynad:

3144523 Du har mitt nummer, Ring så förfestar vi och kommer dit slemmiga:D
Ska det förfestas också :confused:

Jaja, vart ska jag då??? :hoppa:

Last edited:
Jag vill också medverka i denna tillställning:)
1.Playtime
2.@Ari
3. Mark
4. Linda + eventuellt två cheyer till
5. Dropdead + 3 till, dock inte förrän senare på kvällen
6. Blomman
7. Skoterjocke
8. Sämsgård
9."Häggen" har hört nått om att det e tvångspåsättning på mig!!!!
10. Kollemannen förhoppningsvis nyktrare än sist
11. Maffan
12. Pinky
13. Swishan
14. Bus-Bo
15. Robertzon

Hur hittar man dit då? ´var kan man hitta en adress?? :fyllisar :fyllisar
jag har inte hängt med riktigt

åker du bil eller buss?=

ring om du vill ha hjälp:D

Last edited:
Nyheter