fan och jag som trodde jag skulle få en lugn och trevlig tillställning![]()
Haha, you wish! Jag ska nog se till att vi får en trevlig tillställning du och jag.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fan och jag som trodde jag skulle få en lugn och trevlig tillställning![]()
Sofie är säkert mycket välkommen men jag tror inte hon kommer gå själv dock.
Jag ska provjobba på mitt nya jobb på lördag pch det beror lite på när jag får sluta där, och sen börjar jag 8.00 på söndagen...Men ja jobbar hårt för att byta bort det, men det ser inte ljust ut alls
KEPS-Elin..... konkurens?![]()
![]()
![]()
![]()
Muahaha!! Jävligt roligt att hon nu officiellt heter Keps-Elin!!![]()
Haha, you wish! Jag ska nog se till att vi får en trevlig tillställning du och jag.![]()
Muahaha!! Jävligt roligt att hon nu officiellt heter Keps-Elin!!![]()
jag har en gammal jävls kawa keps här som jag hade på din STCC final 2005 ska jag sponsra med den![]()
jasså.. men ja.... hon kan gå med mig![]()
Ska du börja ett till....![]()
ja byt bort.....
Ööööhhhhh..... jo visst
Haha ja e det inte konkurens då?
Du behöver nog bara en, sen däckar hon ju
ja så ta med kepsar så hon kan kräkas![]()
Det är en klasskompis till mig som jag gjorde misstadet att ta med till WCX en gång....3142158Haha. stackars Keps-Elin. Vem känner henne egentligen?![]()
Det är en klasskompis till mig som jag gjorde misstadet att ta med till WCX en gång....
hehe, jotack, jag träffade på henne där och fick en klar uppdatering om varför hon kallades just keps-Elin på plats...![]()
Ser trevligt ut, fint fixat Gottis. Hoppas ingen snubblar över bordet sen och gör sig illa bara, när det dansas skall.
då va lokalen klar syns i morgon ta med så många ni kan plats finns det![]()
Gottis har självklart fixat två lasrar,två andra fräcka ljus leksaker samt en st rök maskin....med lagom rök![]()
sen vill jag bara göra klart att jag har inget ansvar för musiken imorgon den har DON Q ansvar för önskas någon specilet så med tag en bränd skiva![]()
syns imorgon nu ska jag sova och sen upp kl 6 för att sticka till anderstorp![]()
Du behöver nog bara en, sen däckar hon ju![]()
Nu är det oficiellt, KEPS-Elin kommer inte....3144241Haha Gottis fixar Häggen monterar och lagar![]()
![]()
Ja det blir fett imorrn så kom dit för fan... stan va stressad den ena lasern är.. får ingen epeleptiskt anfall av den får man aldrig det![]()
Nej men för fan det blir sjukt bra.. Har även hjälpt gottis släpa dit ett smärre antal (ca35st) pallar för att brasan skall hållas levande
Tar med en extra fin då från Gotlands Lantmän![]()
Grön/vit med grön genomskinlig skärm![]()
Nu är det oficiellt, KEPS-Elin kommer inte....
Sofie kanske kommer, ni får tjata lite här i tråden så ja kan visa henne att ni vill ha med henne, hon tror mig inte:
Klädsel inför morgondagen är utvalt och denna gången innefattar den alla lämpliga delar som bör infinna sig under själva utstyrseln
Vad ska Don Q bakom disken att göra? Hur ska ja då nå att hångla med honom? Han är ju min oficiella reserv om det skiter sig![]()
Hmm, vad e de för fest man gett sig in på![]()
Jag+flicka kommer också. Dennis och Kyngen kommer också.. Eller vad säger du banger-Andreas?![]()
Hur hittar man dit då? ´var kan man hitta en adress??![]()
![]()
jag har inte hängt med riktigt
Hi´s all your´s my friend3144406Sofie, jag vill ha dig!!!! Jag kan ge dig allt och lite till.
Vem har du satt längst upp på hångellistan för kvällen?
Om det skiter sig riktigt illa så kan du ju ta Häggen i brist på annat, han borde vara lättfångad runt 3-snåret nån gång! Om inte du gör det så gör jag det.
GRYMT att Elisabeth kommer, fyfan va skoj3144442Jag+flicka kommer också. Dennis och Kyngen kommer också.. Eller vad säger du banger-Andreas?![]()
Ska det förfestas också3144523Du har mitt nummer, Ring så förfestar vi och kommer dit slemmiga![]()
Hur hittar man dit då? ´var kan man hitta en adress??![]()
![]()
jag har inte hängt med riktigt
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |