WCX HalloweenParty 2010, 30 Oktober

Sista inbetalningsdag är torsdag 28/10 för att vi skall kunna se vem som betalat in.

Last edited:
Nu är det snart dags. Vill bara passa på att påminna alla om att vi har 18-årsgräns på våra fester så att ingen bjuder med sig eller betalar förköp för folk som sedan inte får komma in.

*OBS! 18-Årsgräns på Halloweenfesten*

Förköp stängt!
Nu är förköpet stängt. Har du inte registrerat din betalning hos banken innan stängningdags idag så kommer pengarna inte att kunna överföras till bankgirot innan helgen. Och då är det för sent.
Ni som inte har biljetter nu är självklart välkomna i alla fall på lördag men ni får betala dörrpris istället.
Vi ses på lördag

Tackar för en bra fest som vanligt. Gött o se alla fantasifulla utklädnader.

Tack alla som kom!
Årets fest levde upp till förväntningarna. Många fantasifulla dräkter och trevligt folk. Grattis till tävlingsvinnarna!

Tack för en toppenkväll, det var den roligaste festen på bra länge!
Och jag är jätteglad för vinsten i tävlingen, nu ska det handlas nytt skinnställ MED knäpuckar, för jag fick höra igår att jag kör runt i tjejställ.

Fortfarande trött och sliten, bra fest med andra ord :tummenupp

Tack för en toppenkväll, det var den roligaste festen på bra länge!
Och jag är jätteglad för vinsten i tävlingen, nu ska det handlas nytt skinnställ MED knäpuckar, för jag fick höra igår att jag kör runt i tjejställ.

Hur var du utklädd?? Vill se bild på vinnarutstyrseln. :tummenupp

73702_1571898631633_1660551743_1423941_4545628_n.jpg

Här är vinnardräkten :)
Tog mig fem dagar att sy, dom två första dräkterna höll inte måttet riktigt. Och för att hålla formen på ollat så fick jag gå runt med cykelhjälm hela kvällen

Tror nog att det låg kvar när vi städa igår.. Gick det att "ladda" så ligger det i vårt förråd nu :)

Så klart det gick att ladda! Jag går inte runt med vilken skit som helst :tuttar
Kanske tom låg i sällskap av en utsliten slöja... Är det där Kjelle ligger oxå? Hade änna glömt honom =)
Era fester är hopplösa -alltid försvinner det nåt! Men i vanliga fall brukar jag ju ha med mig nåt annat iaf, men inte ens en hatt denna gång.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back