Ska se de i Skåneland i morgon!
Nu har jag tom ordnat dräkt till den 30e, fy fan vad jag är ute i god tid, för en gångs skull!![]()
Bra där!

Ska bli kul att se vad alla har hittat på i år...!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ska se de i Skåneland i morgon!
Nu har jag tom ordnat dräkt till den 30e, fy fan vad jag är ute i god tid, för en gångs skull!![]()
Bra där!
Ska bli kul att se vad alla har hittat på i år...!
Sorry, men det är 31 oktober som själva halloween är. Vår fest är den 30 oktober. Därefter står det var och en fritt att klä ut sig på valfria datum. Så du får göra som du vill i november bara du lovar att komma på festen...Alltså.. Vafan.. Det är ju den 30e oktober!? Jag var helt övertygad om att det var den 30 november, ju...![]()
Sorry, men det är 31 oktober som själva halloween är. Vår fest är den 30 oktober. Därefter står det var och en fritt att klä ut sig på valfria datum. Så du får göra som du vill i november bara du lovar att komma på festen...![]()
Fan, fan, fan! Det blir ingen fest för mig i år heller..
Gick vidare till final i allsvenskan idag, och givetvis går finalen den 31.... Kunde de lagt det sämre!?![]()
Skit också...!![]()
Grattis till framgången, men synd att du missar festen. Hade ju sett fram emot att se vad du hittat på.
Ja, det är ju skitroligt att det gått så bra, men så jävla typiskt att de ska lägga det just den helgen! Vilken annan helg som helst hade ju gått bra!
Finns det inget nationellt förbund jag kan klaga till och kräva att dom byter datum...?![]()
Ja, det kan tänkas, men inte så "stor" som vanligt.
Någon som är sugen på en tur till buttricks mm imorgon eller på torsdag?
Jag lär nog få ta det som finns... eller gå naken...:
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |