Volvospam 4.0

Status
Ej öppen för fler svar.
Ser ingen glädje i att skriva här längre... Men kan iofs vara att humöret inte är på topp eller nått...

Detta är ett sommarforum. Men det är svårt att slita sig ändå! Men väldigt snart kommer jag att lägga ner SH tills sommaren är tillbaka.

Pysch.. Inte deppa så... Och lägga ner Sh bara för att det inte är sommar är ju ganska drastiskt... :(

Kanske, men vad ska du göra i stället?

Försöka hitta meningen med livet... den stora olösat frågan!
(för jag hoppas inte att det är att jobba på volvo, åka hem och glo på tv)

Leta efter resor gör jag just nu, försöka hitta saker som kan intressera mig så jag får tummen ur och gör något vettigt med mitt liv! Jag är fruktansvärt less på det liv som jag lever just nu. Tänker jag tillbaka 1 år, så har det inte hänt någonting i mitt liv...

Leta efter resor gör jag just nu, försöka hitta saker som kan intressera mig så jag får tummen ur och gör något vettigt med mitt liv! Jag är fruktansvärt less på det liv som jag lever just nu. Tänker jag tillbaka 1 år, så har det inte hänt någonting i mitt liv...

Ja, jag är väl inte rätt person att svara, för jag vet inte mer än du. Sitter väl i samma sits också ungefär, förutom att jag inte jobbar på volvo.. :rolleyes:

man är aldrig för gammal för att göra nått å det är aldrig försent för att göra nått som man vill!!!!!!

Det var ju jävelen rent! I morgon ska jag tydligen köra till Gbg IGEN, är det lönt jag åker hem mellan varven? :va

Ja, jag är väl inte rätt person att svara, för jag vet inte mer än du. Sitter väl i samma sits också ungefär, förutom att jag inte jobbar på volvo.. :rolleyes:

Jag vill inte att mitt arbete ska vara prio 1 och att vad som nu händer efter det får bli som det blir. Jag önskar att jag var en morgonmänniska som kunde stämpla in kl 6,30 och vid 15 tiden kunna återvända till sitt liv, förhoppningsvis kärleken, familjen eller vännerna...

man är aldrig för gammal för att göra nått, å det är aldrig försent för att göra nått som man vill!!!!!!

Jag vet, men det är svårt att få tummen ur och göra det! Sen finns det andra saker som man inte kan styra över, men man drömmer om!

Det var ju jävelen rent! I morgon ska jag tydligen köra till Gbg IGEN, är det lönt jag åker hem mellan varven? :va

Är det inte lättare att låta bilen stå här tills ni har 2-3 bilar att hämta?

Jag vill inte att mitt arbete ska vara prio 1 och att vad som nu händer efter det får bli som det blir. Jag önskar att jag var en morgonmänniska som kunde stämpla in kl 6,30 och vid 15 tiden kunna återvända till sitt liv, förhoppningsvis kärleken, familjen eller vännerna...

Jag vet, men det är svårt att få tummen ur och göra det! Sen finns det andra saker som man inte kan styra över, men man drömmer om!

Är det inte lättare att låta bilen stå här tills ni har 2-3 bilar att hämta?

Vi har inte så mycket personal att mer än en kan lämna stället, någon måste ju sköta resten!
Men jag kör gärna upp och ner, roligare än att sitta här! :tummenupp

Det är ju väldigt trist att jag alltid hamnar i Götet mitt på dagen.. Då jobbar ju alla idioter där uppe! :(

Ja har maidenbiljetter! :Rockbanan Sommaren 2008 blir i hårdrockens tecken, Maiden å Wacken :öl :yoparty :fyllisar :rock

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back