Volvospam 4.0

Status
Ej öppen för fler svar.
Nätet lär ju krascha när alla ska köpa samtidigt, så det blir att köa tidigt på måndag morron...

Tror inte det, dom har rätt bra kö-system för det som verkar fungera rätt bra. :)
Tänkte ja skulle åka till nåt ticnet-ombud på måndag morgon och försöka fixa mer men gissar på att de lär vara kö så får se hur de går.

Lite torsdagsgnäll:

Är det samma tryck på Maiden-biljetter runt om i övriga Europa som i Sverige eller?

@Paser: Vet Du hur det brukar vara ex. i Belgien eller Frankrike?

Hade fan vart grymt att åka å kika i nått annat land så hade det blivit lite "ny grej" med det hela med. Men för att behålla lite spontanitet i det hela vill jag inte boka ett halvår innan :rolleyes: ... tycker att så tidiga släpp av väletablerade band verkar gynna svartabörsen-handel snarare än tvärtom :confused:

Är la i.o.f.s av gamla skolan men det brukar kännas så icke-metal att "boka" in en hårdrockskoncert i en kalendern om sisådär 7-8 månader ... känns ju fan som det är ett jobb-moment ... eller ännu värre, inte ens i jobbet kan jag boka någonting med den framförhållningen ...

Vad jag säger är att jag hinner fan tappa hela entusiasmen över att det ska bli koncert när uppladdningen startar så lång tid innan :-( ...

\m/

Lite torsdagsgnäll:

Är det samma tryck på Maiden-biljetter runt om i övriga Europa som i Sverige eller?

Hade fan vart grymt att åka å kika i nått annat land så hade det blivit lite "ny grej" med det hela med. Men för att behålla lite spontanitet i det hela vill jag inte boka ett halvår innan :rolleyes: ... tycker att så tidiga släpp av väletablerade band verkar gynna svartabörsen-handel snarare än tvärtom :confused:

Är la i.o.f.s av gamla skolan men det brukar kännas så icke-metal att "boka" in en hårdrockskoncert i en kalendern om sisådär 7-8 månader ... känns ju fan som det är ett jobb-moment ... eller ännu värre, inte ens i jobbet kan jag boka någonting med den framförhållningen ...

Vad jag säger är att jag hinner fan tappa hela entusiasmen över att det ska bli koncert när uppladdningen startar så lång tid innan :-( ...

\m/

Just rock konserter brukar det inte vara sånt jätte tryck på i belgien, belgarna är mest intresserade av elektronisk o fransk musik...

Men man vet ju aldrig när det rör sig om maiden dock...

Lite torsdagsgnäll:

\m/

WACKEN!

:hihi

En kvinna går in på Konsum och plockar varor i sin korg.
Hon väljer en liter mjölk, ett sexpack ägg, en förpackning apelsinjuise, ett
salladshuvud,en burk snabbkaffe och ett paket bacon. I kön till kassan
ställer sig en medlem av torgets A-lag bakom kvinnan. När hon så småningom lägger upp varorna på bandet i kassan stirrar annen på
dom.
Medan varorna passerar kassören säger A-lagaren lugnt:
- Du måste vara singel.
Kvinnan blir förvånad över hans ord, samtidigt som hon blir nyfiken på hur
han kan veta det - hon är mycket riktigt singel. Hon tittar på sina varor
och undrar vad det är som avslöjar hennes civilstånd.
Nyfikenheten tar överhanden och hon säger:
- Du har faktiskt helt rätt. Men hur i hela värden kunde du veta det?
A-lagaren svarar:
- Du är skit ful.
:hihi

:gnissla

Bra!
Måste vara lite spännande för er killar ifall det skulle dyka upp ett hos er... :hihi

Hur skickar man bilder via PM?

"spännande".. Ja, det är väl kanske ett sätt att uttrycka det :D
Än har de inte dykt upp nåt fars dag-kort till mig. Men det dade inte vart fel med lite sånt uppvaktande, fast kanske inte på det sättet bara :)

dåååå var man i götlaborg igen efter 3 nätter i örebro...:tummenupp

Hur skickar man bilder via PM?

Nicht möglich zu machen mit filer, nur länken. Wie deises
15_grevensmc3.jpg

Simsalabim, und keine eier

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT