Cykelstyre
Gudomlig sporthojare
Svin![]()
på måndag blir det att handla biljetter för mig![]()
Tänkte försöka då med. Man fick bara köpa 4st. Tänkte du köra via nätet lr?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Svin![]()
på måndag blir det att handla biljetter för mig![]()
Tänkte försöka då med. Man fick bara köpa 4st. Tänkte du köra via nätet lr?
Nätet lär ju krascha när alla ska köpa samtidigt, så det blir att köa tidigt på måndag morron...
Lite torsdagsgnäll:
Är det samma tryck på Maiden-biljetter runt om i övriga Europa som i Sverige eller?
@Paser: Vet Du hur det brukar vara ex. i Belgien eller Frankrike?
Hade fan vart grymt att åka å kika i nått annat land så hade det blivit lite "ny grej" med det hela med. Men för att behålla lite spontanitet i det hela vill jag inte boka ett halvår innan... tycker att så tidiga släpp av väletablerade band verkar gynna svartabörsen-handel snarare än tvärtom
![]()
Är la i.o.f.s av gamla skolan men det brukar kännas så icke-metal att "boka" in en hårdrockskoncert i en kalendern om sisådär 7-8 månader ... känns ju fan som det är ett jobb-moment ... eller ännu värre, inte ens i jobbet kan jag boka någonting med den framförhållningen ...
Vad jag säger är att jag hinner fan tappa hela entusiasmen över att det ska bli koncert när uppladdningen startar så lång tid innan :-( ...
\m/
Lite torsdagsgnäll:
Är det samma tryck på Maiden-biljetter runt om i övriga Europa som i Sverige eller?
@Paser: Vet Du hur det brukar vara ex. i Belgien eller Frankrike?
Hade fan vart grymt att åka å kika i nått annat land så hade det blivit lite "ny grej" med det hela med. Men för att behålla lite spontanitet i det hela vill jag inte boka ett halvår innan... tycker att så tidiga släpp av väletablerade band verkar gynna svartabörsen-handel snarare än tvärtom
![]()
Är la i.o.f.s av gamla skolan men det brukar kännas så icke-metal att "boka" in en hårdrockskoncert i en kalendern om sisådär 7-8 månader ... känns ju fan som det är ett jobb-moment ... eller ännu värre, inte ens i jobbet kan jag boka någonting med den framförhållningen ...
Vad jag säger är att jag hinner fan tappa hela entusiasmen över att det ska bli koncert när uppladdningen startar så lång tid innan :-( ...
\m/
- Du är skit ful.
![]()
Därför man e singel..?![]()
Har man fått iväg ett fars dag-kort te farsan oxå .
![]()
Bra!
Måste vara lite spännande för er killar ifall det skulle dyka upp ett hos er...
Hur skickar man bilder via PM?
Hur skickar man bilder via PM?
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |