Volvoraggare skottar ut grus på en motorvägsavfart.

Jag vet också vilka det är.. Allihopa är faktiskt riktigt duktiga crossåkare som såklart borde vara väl medvetna om problemet med grus på asfalt för oss andra hojåkare..
Tyvärr ligger det redan alltför mycket grus i många kurvor, så att orsaka ännu mer med flit är rätt onödigt..

Raggare skottar grus på vägen, hela sporthojsmaffian rasar och skriver till DO. :gråta

Valfri dödspilot leker kryssningsmissil, sporthojsmaffian tycker det slangas för lite. :banana

En av Sveriges mest lättkränkta grupper, självdistans? :tummenupp

Last edited:
Jag vet också vilka det är.. Allihopa är faktiskt riktigt duktiga crossåkare som såklart borde vara väl medvetna om problemet med grus på asfalt för oss andra hojåkare..
Tyvärr ligger det redan alltför mycket grus i många kurvor, så att orsaka ännu mer med flit är rätt onödigt..

Bara hälsa dom välkomna till gemenskapen bland oss andra hojåkare snart då..... Känns som ett rätt puckat påhitt redan innan dom är här, ett sorts socialt darwin award.

Kan bli intressant vid hojträffen, "Jaså det var ni som sprutade ner hela motorvägspåfarten med grus och skit så jag drog omkull på min nya <insert mc here>".
"tystnad"

Fast jag kör för fort ibland, jag har ingen moral så vad vet jag :)

Edit: Kanske ska tillägga att jag kan förstå det roliga, det är kommentaren på fejsbook som får en att undra.....

Last edited:
Om Ni vet vilka de är, sök upp dem och ge dem en riktig omgång. Tror dessvärre att det är det enda som funkar. De bryr sig inte ett skit om hur det går för oss hojåkare om vi kommer in den kurvan. Begåvningen verkar vara osedvanligt låg här...

Jag förstår inte riktigt vad som är fränt med att behöva grus, blött gräs och banking för att kunna åka på sladd...? Varför jublar epa-maffian över detta...? Kan någon som springer omkring i varselkläder på fritiden och hänger på garaget.org vänligen förklara...?

Mja , om en gammal sur volvo 240 är de som står till buds så lär de behövas blött gräs om de ska bli någe
"drifting" ! :hihi

Det ultimata straffet för såna där wannabe Ken Block måste ju vara att rycka av dom telefonen och radera Flappy Bird.

Aha. Grusåkare!

Överdriver ni inte lite nu gubbar, detta är inget att uppröras över på grund av tre skäl:

1. Det var inte på slingerbulten.
2. Vem fan skulle få för sig att köra hoj på en motorväg?
3. Sporthojsåkare som klagar på att andra leker i trafiken :D :D: D: :D:D:D:D:D:

för att en sunk pråm till 740 ska orka o få båda bakhjulen o snurra lite fortare än fram, så krävs antingen blött gräs eller rullgrus,,,, tydligt bevis på detta faktum....

Namn och adress på han som körde!

Förbjud Volvo! Enda lösningen..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey