Volvoraggare skottar ut grus på en motorvägsavfart.

Det är ju en solklar polisanmälning, och bildbevis finns ju uppenbarligen.
Frågan är vad brottsrubriceringen blir?
Grov vårdslöshet i trafik?
Allmänfarligt beteende?
Mordförsök?

Jag lär väl bli hängd nu men kastas det inte lite sten i glashus? Nog för att det är fel, men ser jag till mig själv har jag nog gjort en och annan tokighet i ungdomligt oförstånd. Dessutom kan vi hänga ut varenda bonde som släpper en massa skit på vägarna. Minst lika farligt men väldigt mycket vanligare!

Där har du nog helt fel?? Halvsyskon får INTE gifta sig, plastsyskon, styvsyskon där man inte har någon form av "samma" genetiskt, gemensamt blod. Om ex pappan har en son med en annan kvinna, och Mamman har en dotter med en annan man, annars är kusin det närmaste gök-laglig som finns i Sverige.

Jag undrar lite över varför någon har stenkoll på sånt här?? :rolleyes:

Är väl inte värre än alla dessa polishästar som går och skiter rakt ut på gatorna inne i stan.Eller dessa bönner med sina dyngsrättar kopplade efter traktorn som släpper gödsel på allmän väg där både traktor och dyngsprätt saknar all form av belysning osv.

Är väl inte värre än alla dessa polishästar som går och skiter rakt ut på gatorna inne i stan.Eller dessa bönner med sina dyngsrättar kopplade efter traktorn som släpper gödsel på allmän väg där både traktor och dyngsprätt saknar all form av belysning osv.

Jo, det är det.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...