Slappa
Rage closed inside!
Buggatitti vejrån filmen är minst sagt pinsam, bilen försvinner som om hojen hade stått stilla 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha, den ar fel filmad. R1an borde ha varit uppe i narmare 280-300kmh med all den tiden han fick pa sig. Han gasar fullt pa tvan eller nagot.
Min gamla gsxr 1000k6a kom upp i 180kmh pa nagon sekund, den dar filmen ar fake.
Kan ju aldrig stämma, måste vara trikserifilmatt altihåppa![]()
Hhhmmm.... Kan hålla med om att ganska lite kan räcka på en slingrig väg om det sitter en stabil förare bakom ratten, men för att piska en hoj 0-300 på en rak väg vill jag gärna våga påstå att det krävs betydligt mycket mer än "ganska så lite"
Det där är väl ändå inte riktigt helt sant? Även om en bil har en högre topp fart så tar det ju OFTAST en dag att komma dit?! Nu vet jag inte vad ditt ord ganska så lite innebär men en vanlig bil har nog rätt svårt för det de där du påstår..
och vad händer om man smackar på en turbo på den hojjen.. vill man vara över-seriös, så går det ju att förlänga svingen också för den delen..![]()
och vad händer om man smackar på en turbo på den hojjen.. vill man vara över-seriös, så går det ju att förlänga svingen också för den delen..![]()
Om du vara "smackar" på en turbo? då kanske det gör 300 sen så säger varvstoppet till![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |